Hermione's Everyday Socks #2 + wolaankopen

18:30

En de eerste sok van Hermione's Everyday Sock van Dreams in Fiber is af. Super leuke sok om te breien door de structuur net wat meer uitdaging. En dan de hiel, teen en bovenkant met een ander kleurtje maakt het ook erg leuk. Het is gebreid op naald 2,25 en wol Adriafil Calzasocks kleur 10 en 20.

Helaas, kwam ik erachter dat ik wol tekort kom voor de tweede sok. Dus ja, dan moet je nieuwe wol bestellen. En dan is het natuurlijk logisch om zo te bestellen dat je geen verzendkosten hoeft te betalen.  Dit zijn mijn wolaankopen bij Wollandhof:

Van die grote bol ga ik proberen een shawl te breien. Het is wel wennen, want het zijn 4 draadjes. Bij Wollandhof hebben ze goede service. Ik had perongeluk een verkeerde rondbreinaald in mijn winkelwagen laten zitten en de goede eruit gehaald. Na even gebeld te hebben is dit keurig aangepast.

Ook heb ik een hele lekkere thee gevonden op dit moment echt mijn grote favoriet. Het is de Chocolate, Rooibos en vanille thee van de English Tea Shop gewoon gekocht bij de Jumbo. En de chocola proef je echt.
Wat is jouw favoriete thee smaak en welke smaak moet ik ook is proberen?

You Might Also Like

7 reacties

  1. Heerlijk als er zo'n pakket bij je bezorgd wordt! Veel plezier ermee. Die thee ga ik eens op het boodschappenlijstje zetten, lijkt me heerlijk en ik weet er hier nog wel een paar die dat lekker zullen vinden. Mijn lievelingsthee is Avondmelange van Albert Heijn. Daar val ik toch steeds weer op terug. Terwijl ik dit schrijf, staat er ook weer een mok met deze thee voor me.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch altijd een feestje hé, zo'n wolpakket mogen openen. De sok is echt prachtig, succes met de tweede.
    Thee drink ik niet, anders zit ik de hele dag op de wc ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oef, breien met naald 2.25! Dat lijkt mij nogal een uitdaging.
    Haha, zo herkenbaar van die wolaankoop! Is wel een winkel dat ik nog niet ken. Gevaarlijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie sok en gelijk heb je dat je er gelijk wat extra bij bestelt. Ik drink het meest gewone Engelse thee, en dan een beetje sterk. Als ik voor een smaakje ga is het toch zwarte bes of Turkse appel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your sock looks great with the dark blue tips and heels.
    I only love black tea, particularly Assam.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke sok. Dat kleurverloop en de steek zien er heel mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik blijf je sokken heel kunstig vinden! En qua thee pak ik vaak een fruit smaakje. Momenteel drink ik de Winter thee van de Tuinen ( Nu Holland & Barett) en die koop ik ieder jaar weer op nieuw, zo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen