Soda Stitch Mini Village + Kos

18:30

Zoals vorig jaar ben ik dit jaar ook weer in de vakantie met een nieuw borduurwerk gestart. Ik heb gekozen voor Soda Stitch Mini Village (SO - K8). Een erg leuk patroon.
Het eerste blok is af (de foto is niet helemaal top geworden, de stof kleur is echt meer bruin):
En dit is het totale patroon:
Ik vind het zelf wel heel handig dat het patroon uit blokken bestaat. En wat zijn de kleurtjes vrolijk. 

En dan nu natuurlijk nog een paar foto's van onze mooie en super relaxte vakantie. We zijn naar Griekenland geweest en dan naar het eiland Kos. Heerlijk alles All-in, dit is echt wel super handig met een kleine dreumes. 
Dit was ons uitzicht vanaf ons balkon:
Het was er echt super weer. Zelfs een dag 44 graden (dit was stiekem wel iets te warm voor ons). Stijn heeft de vliegreis heen het echt fantastisch gedaan. Ondanks dat we midden in de nacht al op pad waren en 's ochtends heel vroeg vlogen. We hadden een erg korte transfer tijd met de bus, dit was echt super prettig.
En ook in Griekenland zelf was hij erg vrolijk en gezellig. Alleen het zwembad blijft wel erg eng. De Grieken vonden hem fantastisch, want hij brabbelt vrolijk in zijn eigen taaltje terug als zij Grieks tegen hem spraken. De minidisco vindt hij echt fantastisch, hij is ook echt dol op muziek, en staat dan ook echt te swingen. 
Het eten ging wat lastiger. Hij vond patat en pitabrood natuurlijk wel erg lekker. Maar we hebben dit gecombineerd met een half potje. Ook is hij groot fan van de Nutella op brood. 
We zijn ook nog een dagje naar Kos stad geweest. 
Daar liggen nog behoorlijk wat resten van erg oude gebouwen. Maar het hele vreemde is je mag er gewoon echt tussendoor en op lopen. Totaal geen enkel toezicht op, helaas zorgt dit er voor dat er grafitti etc. op deze oude gebouwen worden gespoten.
Helaas, werd hij de terugreis echt goed ziek. Flink overgegeven en koorts in het vliegtuig.
We hebben ook echt mazzel gehad dat wij er waren voordat de aardbeving er was. 

Het is een schitterend eiland en zeker een aanrader!

De koorts van mijn zoontje heeft flink doorgezet. Het was waarschijnlijk Pseudokroep (kinderziekte) dus hij was weer erg benauwd. Na anderhalve week flink tobben met slecht slapen en eten, heeft hij antibiotica gekregen voor een week en toen is hij gelukkig weer helemaal opgeknapt. 

You Might Also Like

7 reacties

  1. Dat is zeker een vrolijk borduurwerk! Heerlijk al die vakjes, nu lijkt het telkens of je toch echt iets af hebt!
    Fijn dat jullie zo genoten hebben op Kos. Het lijkt mij ook heel mooi, maar ik kan niet tegen die warmte. De max is wel 25-30 graden, hoger word ik ziek.
    Dat was wel even schrikken met Stijn, denk ik... Gelukkig dat het nu weer beter met hem gaat!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk borduurwerk. Daar wordt je helemaal vrolijk van. Fijn dat de vakantie zo goed bevallen is. Is toch altijd lastig met zo'n kleintje. Zo naar als ze zo ziek zijn. Gelukkig is het leed nu geleden. Fijne zondag nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ..wat een VROLIJK borduurwerk .. mooie foto's van de Griekse vakantie,Nina.. écht genieten!! maar bovenal fijn dat alles voorspoedig gegaan is met je zoontje!:-)
    ..groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's van Kos. Ik kan me voorstellen dat je blij was dat de aardbeving daarna was.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi borduurwerk heb je weer uitgekozen! Fijn dat de vakantie zo geslaagd was, alleen jammer van de terugreis. Gelukkig sloeg de AB aan! Lijkt me spannend om op vakantie te gaan met zo'n kleintje, ik moet dan ook nog even snel bedenken of wij dat nog willen voor dit jaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's van Kos..alleen 44 graden is voor mij als longpatient niet vol te houden helaas..ik hou daarom ook van koeler weer..je borduurwerk wordt mooii!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk borduurwerk! Zo vrolijk met al die kleurtjes.
    Fijn dat jullie vakantie zo prettig liep (en dat Stijn inmiddels weer is opgeknapt).

    BeantwoordenVerwijderen