vrijdag 18 augustus 2017

Rose Quaker #8 + Vogeltjeslap #4

Ik heb geborduurd aan 2 borduurwerken. De Rose Quaker daar heb ik het motiefje afgemaakt waar ik mee bezig was. En een nieuw motiefje begonnen. Dit is een super leuk borduurwerk om te borduren.

En dan weer een rij toegevoegd aan mijn vogeltjeslap. Blijft moeilijk hoor om zelf de kleuren te kiezen.
Zoals jullie misschien ook merken is er weinig tijd voor borduren. Dit komt omdat mijn zoontje enorm ge├»nteresseerd is. Dus zodra ik 1 kruisje probeer te zetten staat hij direct naast mij. Dit vind ik best eng met een schaar en een naald. En ook zijn mijn zoon z'n handjes niet bevorderlijk voor deze witte stof. 
En mijn borduurtijd is ook nog eens minder. Omdat ik echt een nieuwe verslaving heb gevonden en dat is sokken breien. Dit lukt wel ook al staat mijn zoontje aan de bol wol te trekken. 

8 opmerkingen:

  1. Elk kruisje is er 1 en je werken worden erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze worden erg mooi allebei, het heeft ook wel iets, zo'n klein mannetje die zo geinteresseerd is in je borduurwerk. Maar ik snap dat dat niet heel handig is om te doen met hem erbij. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor. Misschien een idee om bij de tafel te gaan zitten met borduren. Dan kan hij er niet bij met zijn handjes en kun je hem toch aanndacht geven. Het is voor hem ook een kwestie van wennen. Heb altijd gehandwerkt waar de kinderen bij waren. Zelfs mijn kleindochter weet al, dat is van oma. Maar het blijft eng, een schaar en naalden, vandaar dat ik begon aan de grote tafel. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie vorderingen Nina, veel plezier met "ALLES" ;-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi weer!

    Ja, dat zal best lastig zijn met zo'n kleine man. Wil hij alleen maar kijken, of wil hij je helpen?
    Wie weet, zitten jullie over een poos samen te borduren of te vingerhaken!1

    Fijne Zondag.

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er prachtig uit! Ja, je tijd wordt dan wel wat minder om te borduren. Wel handig dat je sokken breien zo leuk vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beide borduurwerken worden mooii..maar ieder kruisje is er 1tje!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je maakt echt wel hele mooie borduurwerken altijd en dat je minder borduurtijd hebt met een zoontje is maar normaal.
    Grtjes, rita.