Follow Us @nina_hobbysite

donderdag 6 juli 2017

The Woodland Fairie #5 + Rozen

Van de week The Woodland Fairy er weer eens bij gepakt. En jawel, ze heeft een gezicht gekregen. Er moeten natuurlijk nog wat stiksteekjes in om duidelijk een gezicht te krijgen. Maar hier is ze:
De vleugels zijn ook af, en wat glitteren deze mooi. In de lege plekken in het haar komen straks allemaal kraaltjes. Deze doe ik aan het eind (hoe lastig is dit om te bewaren) maar anders ben ik bang dat mijn garen telkens om de kraaltjes heen gaan. En zoals je ziet borduur ik met een ring. En dat lijkt mij ook niet heel praktisch met kraaltjes. Als ik volgende keer weer verder ga met borduren, hoop ik haar nog een arm te geven.

Ook kwam ik nog foto's tegen van onze rozen. Echt heel bijzonder we hebben ze pas vorig jaar in de tuin gezet. En wat hebben deze dit jaar mooi gebloeid. Helaas, heb ik geen foto van de lichtroze variant.
Het waren maar kleine boompjes zonder echt veel blad of knoppen toen we ze vorig jaar kochten. Maar het is gelukkig helemaal goed gekomen.

7 opmerkingen:

  1. Prachtig je fairy. Mooie kleurtjes. Wij hebben een grote gele roos, maar helaas al weer uitgebloeid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige fotootjes.. en de fairy wordt erg MOOI !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat hebben jullie mooie rozen, prachtig van kleur!! Je fairy wordt echt wel mooi en de kraaltjes zullen het helemaal af maken natuurlijk, maar ik zou ze ook als laatste doen om dezelfde redenen, alhoewel ik altijd zonder ring borduur.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat wordt ze mooi, je Woodland Fairy! En je rozen zijn echt prachtig...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie rozen! En je borduurwerk wordt ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk om zo al bordurend de voorstelling te zien ontstaan...
    En wat een geluk had je met die rozen, ze zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen