Presence of Gaia #10 + Wolaankopen

18:30

Ik heb een pagina af van de Presence of Gaia. Voelt toch altijd als een kleine finish.
Ik weet dat ik nog heel veel bladzijden te gaan heb. Maar wordt er echt heel blij van. Het zijn nu 15.386 kruisjes. En ik dacht echt bij dat rode van zo raar dit kan niet kloppen. Tot ik besefte dat het een dicht geklapte vlinder is. Je ziet haar hoofd ook al een beetje komen. Deze HAED is wel echt veel meer confetti dan mijn andere HAED. Maar de kleuren zijn echt fantastisch van dit borduurwerk.

Aangezien ik nu alweer bij de hiel ben van mijn tweede sok. Vond ik het tijd worden om wat sokkenwol te kopen. Weet namelijk al welke sok ik hierna wil breien. Ik ben geslaagd bij Wollandhof.nl. Ik vond het erg goede service. Netjes ingepakt en super snel verzonden.
Ik heb genoeg voor 5 paar. 2 bollen zijn kleiner, deze wil ik combineren. En 2 nieuwe naalden met andere dikten.

Waar koop jij je wol? En vindt je het ook zo leuk om een pagina af te hebben van grote borduurwerken?

You Might Also Like

9 reacties

  1. Ja, iedere pagina brengt je een stukje verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat wordt je borduurwerk mooi en ja ik vind het ook geweldig als er weer een pagina af is. Mooie wol heb je ook gekocht voor nieuwe sokken. Ik koop mijn wol bij de plaatselijke wolwinkels of walhalla voor sokken aangezien ik niet tegen wol kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je borduurwerk wordt prachtig.. mooie kleurtjes, fijne zondag :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind het zalig om een pagina af te hebben, stukje bij stukje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap gedaan. Het eerste deel is prachtig. Op naar de volgende pagina.
    Je kunt ook lekker verder met de sokken met al die mooie bolletjes. Ik koop mijn garen grag bij een wolwinkel dichtbij. Dan kun je alle garens goed bekijken en voelen.

    Veel pplezier met borduren en met het maken van de volgende sokken, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zulke grote borduurwerken maak ik niet en al helemaal niet als ze helemaal gevuld zijn zoals de jouwe alhoewel die eenmaal af, supermooi zijn. Ik geloof best dat je blij bent dat er een pagina klaar is en je hebt hele mooie sokkenwol gekocht. Meestal koop ik die overal een beetje waar ik kom en ik zie een mooi kleurtje, ik heb dan ook zeker 20 bollen in voorraad, maar gebruik hem ook om knuffeltjes te breien.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi dat borduurwerk. En wolletjes nooit genoeg toch, lol. Zo leuk als het dan komt. Ik bestel o.a. graag bij Creamijn en de Breibar.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je borduurwerk wordt Prachtig..ik koop mijn wol in een breiwinkel..bij ons in de buurt..maar soms ook op de markt! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is net het leuke aan een haed, je ziet bepaalde kleuren en denkt dit kan niet tot er meer te voorschijn komt

    BeantwoordenVerwijderen