Pauw + The Loyal Union Sampler - B9 Big Combination Star

18:30

Op de kinderboerderij was de pauw ontzettend met zijn veren aan het pronken naar zijn vrouwtje toe. Wat zijn pauwveren toch mooi. En het geluid dat het maakt. Echt heel bijzonder.
Overigens deed hij compleet niet zachtjes met zijn vrouwtje. Eerst liepen de vogels niet los en kon je ze niet bekijken op de kinderboerderij. Vanwege de ophokplicht. Dat is nu weer verandert. Stijn gooide een stukje koek op de grond. De kippen kwamen er meteen aangerend.

Ook heb ik na lange tijd weer eens een blokje gemaakt voor The Loyal Union Sampler.
Blijft toch erg leuk de lapjes uitkiezen en het blokje in elkaar naaien.
Ik heb nog geprobeerd een totale foto te maken. Maar deze is echt wel een beetje mislukt. Nu heb ik een foto waar denk ik meer dan de helft ongeveer opstaat.
In totaal heb ik nu twintig blokjes gemaakt. Probeer meestal ook een randje tussen de blokken vast te maken. Zodat ik dit niet allemaal aan het einde nog moet doen. 

You Might Also Like

7 reacties

  1. Je bent zo veelzijdig, quilten doe je ook nog! Doe je dat machinaal of met de hand? En pauwen zijn zulke prachtige dieren! Mooie foto

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi he, die pauwen, doet me denken aan Rhodos, boven op een berg liepen wel 25 pauwen. Echt heel gaaf om te horen en te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig die pauwen en je Quiltlapjes vind ik zo prachtig...dit doe ik je niet na!! Fijne week..groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. .. wat een mooie pauw.. veel quiltplezier.. je blokken zijn prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind een pauw heel mooi om te zien, maar ze kunnen ook een vreselijke herrie maken. Ergens vlakbij ons heeft iemand een pauw en dat kunnen we goed horen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi je blokken. Zo zie je hem telkens een stukje groeien. Pauweveren had ik vroeger in een lege wijnfles op mijn kamer staan. Echt nostalgie voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi zijn je blokjes voor de Loyal Union Sampler. Ik heb hem begin dit jaar ook weer opgepakt en ben nu begonnen aan rij F,

    BeantwoordenVerwijderen