Veulentjesdag + Rose Quaker #7

18:30

Een paar weken terug zijn we naar de veulentjes dag geweest op Riga Ranch in Nieuwveen. Het was er erg gezellig en zo leuk om al die kleine veulentjes te zien. Het was ook erg mooi weer. De Riga Ranch is een paardenmelkerij, chocoland en bak-atelier. We hebben de appelcake geproefd en deze was erg lekker.
Stijn vond vooral het niezen van de paarden erg bijzonder. Deze paarden en veulentjes zijn erg mak en daardoor komen ze ook echt naar het hek toe.

En natuurlijk ben ik ook nog aan het borduren geweest. Dit keer aan de Rose Quaker. 
Er zijn weer 2 letters en 1,5 motief bij geborduurd. De volle breedte is nu zichtbaar op dit borduurwerk. Ben nog steeds erg blij dat ik dit borduurwerk gekozen heb. Zo leuk om te borduren. 

Vorig jaar ben ik 2 borduurwerken gestart en om deze traditie te behouden ga ik dit jaar ook weer iets nieuws starten in de vakantie. 

You Might Also Like

5 reacties

  1. je rose quaker wordt erg MOOI, prachtige kleurtjes!!.. veel voorpret voor je nieuwe project ;-) !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je borduurwerk zo mooi! Kun je er wel van af blijven? Ik zou het steeds weer pakken...
    Gaaf, zo'n veulentjesdag en voor Stijn ook heel leuk... Als ze zo klein zijn, zijn ze ook bijna nergens bang voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig project. Heel benieuwd waar je mee beginnen gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schattig en lief, die veulentjes.
    Je borduurwerk wordt zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit werk is prachtig.. Ik houd van deze kleuren. En wat een DROPPIES zijn die veulentjes.. Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen