Follow Us @nina_hobbysite

zondag 25 juni 2017

Vanilla Sock + HAED - Bird Song #36

Mijn eerste gebreide sok ooit is af. Het is de Vanilla Sock van een gratis patroon van Unapologetic knitter. Echt super leuk om te doen. De nummer 2 sok van dit paar gaat er ook zeker te weten komen. Het is ook echt een werkje waar je even gauw een toertje van doet.

En een week zonder borduren dat kan natuurlijk niet. Ik ben bezig geweest met The Bird Song. Nog steeds met pagina 8. Ik ben nu op de helft van deze pagina. 

Nog even een close up, er komt weer meer groen te voorschijn:

Weten jullie misschien nog leuke sokkenpatronen? Ik ben lid van Ravelry. Maar wat zijn er veel patronen. 

5 opmerkingen:

  1. Mooi en vrolijk je sok. In het verleden vaak aan sokken begonnen, maar echt nooit afgemaakt. Je borduurwerk wordt ook hoe langer hoe mooier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je sok is goed gelukt.. en je borduurwerk wordt prachtig.. nog een fijne dag, groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke, vrolijke sok! Goed gelukt, zeg! En je borduurwerk vind ik zo mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. IK ben nooit verder geraakt met mijn sokken, dus helaas geen tips. Maar wat een mooie sokkenwol heb je gebruikt! Kunstig ook. En je borduurwerk wordt ook zo mooi..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben helaas nog steeds niet zo thuis in het sokken breien, ik heb een boekje (Sokken brei je zo o.i.d) maar dat is echt basis. Ik zie wel vaak leuke patroontjes in het tijdschrift Simply breien, die zien er wat meer gevorderd uit doorgaans, misschien is dat wat voor je? Wel echt snoepige kleurtjes hebben die sokken van jou! Prachtig borduurwerk!

    BeantwoordenVerwijderen