Pam Top van La Maison Victor Editie jan/febr 2016

18:30

Ben weer in de weer geweest met de naaimachine. Ik ben een beetje aan het schommelen met mijn gewicht voor en na de zwangerschap en dat soort dingen. Dus ik kon wel een lange mouwen top gebruiken. Ik heb gekozen voor de Pam top van de La Maison Victor jan/febr 2016. Erg leuk patroon, en wat is de uitleg veel duidelijker dan de Knipmode. Ook lijken deze maten meer te kloppen voor mij dan die van de Knipmode. Dat valt altijd erg groot voor mij.
Dit is de Pam Top geworden:
Het blijft vreemd om foto's van jezelf te maken en te plaatsen op internet. Maar vond het toch leuk om aan jullie te laten zien, hoe deze Pam Top valt. Ik weet bijna zeker dat ik deze top met veel plezier ga dragen. 

Hier nog een foto om de strik wat beter te laten zien, deze is niet zo duidelijk met mijn lange haren:
Ik denk dat ik de slag wel weer te pakken heb qua kleding maken. Denk dat ik nu weer een broekje ga maken voor Stijn. De stof heb ik nog liggen :D. 

You Might Also Like

8 reacties

  1. Leuk gedaan en een gezellig stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuk en het staat je goed. Je mag gezien worden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk geworden. Leuk stofje ook. Ben ook meer fan van de Victor, dan van de Knip.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Prachtige geworden hoor...staat je goed!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een SUPER leuke top.. mooi gemaakt zeg, m'n complimenten !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk en vrolijk stofje!!! Ik doe het je niet na hoor, kleding maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je zelf voor model staat. De top is prachtig geworden en staat je perfect!

    BeantwoordenVerwijderen