Griekse stoofschotel Stifado + Quaker Floral Puzzle #4

18:30

Niets is makkelijker dan even je slowcooker een tijdje aan te zetten. En er ontstaan de heerlijkste gerechten. Dit is ook weer een top gerecht. Toch een stoofschotel, maar doet toch heel zomers aan.
Het recept komt van Brenda kookt. Hier is de L I N K. Wij hebben dit gegeten met gekookte aardappelen. Laten we nu net dit jaar naar Griekenland  (Kos) op vakantie gaan. Dan kunnen we dit vergelijken. De fetakaas maakt het heerlijk zomers. 

Natuurlijk heb ik deze week ook nog geborduurd. En dit keer heb ik de Quaker Floral Puzzle er bij gepakt. Ik heb hier een klein beetje een haat/liefde verhouding mee. Het wordt zo mooi, maar wat borduurt het ontzettend lastig. 
En gaan jullie ook nog op vakantie en waarheen? 

You Might Also Like

5 reacties

  1. je "quaker floral" .. is in één woord PRACHTIG ! (ondanks hij lastig is) . ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die quaker floral wordt prachtig en het lastige borduren dik waard.. Is trouwens wel eens een uitdaging, op zwart. Ik zelf ga niet op vakantie. Dat ben ik al 26 jaar niet geweest.. Ik mis het ontzettend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt lekker! Ik ga ook eens rondneuzen in het wereldje van Slowcookers denk ik. Wij gaan deze zomer denk ik niet meer op vakantie, misschien nog een dagje weg als het kan. Zou graag naar Castlefest gaan, maar denk eerder dat we met de herfstvakantie een paar daagjes weg gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat recept ga ik ook eens proberen, deze week staat er hier nog pulled beef uit de slowcooker op het programma.
    Mooi borduurwerk! Wij gaan niet weg deze zomer en dat vind ik wel prima ook, lekker een beetje rommelen in en om het huis en af en toe een dagje weg, heerlijk! Alvast veel voorpret voor jullie vakantie naar Griekenland toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je borduurwerk wordt mooiii..wij gaan in augustus naar Ameland toe....dus nog even wachten..Kos (Griekenland) ben ik ook geweest...Supermooie vakantie daar gehad!! Veel plezier!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen