Follow Us @nina_hobbysite

zaterdag 6 mei 2017

Longsleeve van de Dromenfabriek + Appelbloesem

Een tijdje terug had ik een broekje gemaakt voor Stijn. Ik had nog genoeg stof over om ook nog een shirtje te maken. Het is gemaakt van een gratis patroon van de Dromenfabriek. Ik heb wel iets mis gedaan met de knopenbies op de achterpand. Die is net niet helemaal in het midden gekomen. Ook heb ik de kamsnaps van Aliexpress gebruikt. Erg makkelijk en handig. 
Het shirt is nog iets te groot. Maar hij groeit er van zelf wel in. 

In onze tuin staat een appelboom en deze geeft in de lente zoveel mooie bloesem. Als het allemaal appels worden kunnen we heel veel appeltaarten bakken. 

4 opmerkingen:

  1. O joh, je zegt gewoon dat het een a-symetrische sluiting is!
    Prachtige bloesem, er komen vast lekkere appeltjes..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je shirtje is SCHATTIG . (incl. "sluiting") . mooi gemaakt Nina, en de appeltjes worden vast ook heerlijk :-) ..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor, en een kniesoor die op die sluiting let.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moest hier door onze vakantie even bijlezen. Aldoende leert men en je zult zien dat het steeds beter gaat. En het geeft zoveel plezier als je kunt zeggen: heb ik zelf gemaakt. Die taart lijkt me overigens erg lekker.

    BeantwoordenVerwijderen