Follow Us @nina_hobbysite

woensdag 17 mei 2017

HAED - Bird Song #35 + Breien sok

Heb weer geborduurd aan mijn oudste Work In Progress borduurwerk. Dit is altijd een heerlijk makkelijk borduurwerk wat je er even bij pakt.
Ik heb nu een kwart van pagina 8 geborduurd:
Nog even pagina 7 en pagina 8 van iets dichterbij. Zodat je kan zien dat er wel werkelijk wat bij is geborduurd:

O, en ik ben een nieuw avontuur gestart. En dat is breien. Ik ben begonnen met polswarmers. Hier zal ik snel eens over bloggen. Maar wat ik nu kan laten zien is dat ik ook aan een sok begonnen ben. De hiel zit erin en ik brei dit op een rondbreinaald 2 mm en gebruik de magic-loop-methode. Super leuk om te doen en dit pak je ook wel makkelijk op tussendoor. Het patroon is van de Unapologetic Knitter het is een gratis patroon van een Vanilla Sock. 

10 opmerkingen:

  1. Prachtig, je borduurwerk! En wat leuk: sokken breien! Wil ik ook echt nog eens proberen... Mooie, kleurige wol gebruik je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi en leuk om weer een update te zien. Sokken breien staat nog steeds heel hoog op mijn lijstje om te leren....leuke kleurige wol heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk om van zoveel markten thuis te zijn: borduren, naaien, breien,... knap!
    Het borduurwerk wordt prachtig. Je zegt dat hij makkelijk tussendoor te doen is: is het dan niet veel kleur wisselen zoals de heads die ik hier liggen heb, vol confettisteekjes?
    Wat een vrolijke sokken gaan het zijn, heerlijk lijkt me dat om goed te kunnen breien. Ik raak nooit verder dan een sjaal :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, dat is het prachtige borduurwerk met de lange adem...
    Sokken breien is leuk hoor, en zeker met dit vrolijke garen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je borduurwerk wordt erg MOOI.. veel "brei"-plezier :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig je borduurwerk en wat een leuke wol heb je voor je sokken. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pretty stitching and I love the colours in your sock! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig werk wordt dit zeg. Echt mooi. En dan de variatie erbij.. Breien.. Vind ik ook ERG leuk en een welkome afwisseling..
    EN IK BEN VERLIEFD OP JE KONIJNTJES... Aaaach, wat een leukertjes zeg... Leuk om je werken weer te zien.. Ben 2 maanden niet aan bloggen toegekomen dus ik heb veel gemist zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen