Vogeltjes lap #1 + Beterschap 3d kaart

18:30

Ik ben toch begonnen met het borduren van een leuke Facebook SAL van Janita Mantel. Het is een erg leuk en makkelijk patroon om te borduren.
Ik heb nog nooit voor een borduurwerk mijn eigen kleurtjes uitgekozen. Dit vond ik erg leuk maar lastig om te doen. De stof is een evenweave en dit borduurt erg makkelijk. Loop nu al wel een erg stuk achter. Maar ben gewoon een erg trage borduurster. Maar ik heb besloten om daar niets van aan te trekken. 

Wat vinden jullie van mijn kleurkeuze?

Ook ben ik weer eens ouderwets bezig geweest om een 3d kaartje te maken. Ik was vergeten hoe leuk dit is om te doen en dat je gewoon in een avond een kaartje af hebt. Erg leuk. Dit is het kaartje geworden:
Blijft dus leuk om kaartjes te maken. Ik ga er zeker proberen nog meer te maken. 

You Might Also Like

8 reacties

  1. Wat een leuk kaartje! Ze zijn inderdaad sneller gemaakt als een borduurwerkje. Maar dat is dan ook wel weer de charme van zo'n groot werk, vind je niet? En of je nu snel of langzamer borduurt, geeft niks toch als je er maar plezier aan beleeft :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig dat blauw in je borduurwerk, daar houd ik wel van!
    En kaartjes maken gaat je heel goed af, wat een vrolijkerd laat je hier zien..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kunt héél goed kleuren combineren. Het ziet er prachtig uit. En wat een mooie hand van borduren heb je. Borduur je met een ring? Of gewoon uit de hand?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze borduur ik in een ring. Ik borduur bijna altijd met een ring.

      Verwijderen
  4. Mooie kleurtjes heb je gekozen voor je borduurwerk. En je kaartje is ook heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. .. prachtige kleurtjes Nina, veel borduurplezier! .. je beterschap- kaartje is écht schattig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een super leuke kaart geworden. Dat smaakt vast naar meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt mooie kleuren uitgekozen, het wordt echt prachtig!
    Het kaartje is ook super geworden. En ja, zo fijn hé, dat je op een avond (of toch kortere tijd dan een borduurwerk) iets af hebt.

    BeantwoordenVerwijderen