Follow Us @nina_hobbysite

zondag 30 april 2017

Rose Quaker #6 + Tulpen

Zoals jullie misschien gemerkt hebben. Heb ik op moment weinig tijd om te bloggen. Dus als ik tijd heb schrijft ik meteen een aantal blogjes. Omdat ik vaak wel van alles wil laten zien. Maar als ik even tijd heb is het soms lastig om te kiezen of borduren of bloggen. Dus vandaar dat je op mijn Instagram soms al nieuwere foto's van werkjes langs ziet komen.
Ik heb er even weer een ontspannen werkje erbij gepakt. Ik vind al die kleuren roze wel erg mooi.
Het bovenste motiefje rechts is er bij geborduurd. Elke keer weer een kleine finish. 
De tulpen hebben het weer erg goed gedaan in onze tuin. Ik hou van tulpen. Al vind ik ze binnen soms niet zo praktisch. Ze hangen dan al snel alle kanten op en vallen enorm uit. 
Dit jaar gekozen voor veel witte tulpen:

4 opmerkingen:

  1. je rose- quaker wordt érg MOOI Nina, veel borduurplezier :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Logische toch, je zoontje, je huishouden en andere hobbies nemen erg veel tijd in beslag. Hier is het bloggen ook minder geworden, ondanks dat ik het nog wel zo probeerde. Rol je tulpen is strak in een krant als ze slap worden, even koud weg zetten en ze trekken zo weer recht ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je borduurwerk wordt echt prachtig. En inderdaad leuk, zo telkens iets 'af'. Ik laat de tulpen in de tuin gewoon zitten. Als ze wegblijven of minder worden zal ik er wel weer wat bijplanten. Maar telkens rooien, opslaan en weer planten... nee, zo al genoeg werk in de tuin (wat ik wel erg leuk vind maar wil ook geen nodeloos werk gaan doen)

    BeantwoordenVerwijderen