Quaker Floral Puzzle #3 + Kinderboerderij

18:30

Dit is een borduurwerk wat zich heel moeilijk laat fotograferen. In het echt zijn de kleuren wat feller en springen ze er veel duidelijker uit. Ook is op de foto maar erg weinig van de kleuren te zien. Dit is een leuk maar pietepeuterig borduurwerk. Ook moet ik elke keer als ik deze pak wennen aan de zwarte stof. Dus het blijft een traag borduurwerk.
De needleminders vind ik echt wel een goede uitvinding. Gebruik ze eigenlijk nu altijd met borduren. 

Een paar zondagen terug zijn we naar de kinderboerderij geweest. En wat had deze kinderboerderij veel konijnen. En hele grote konijnen. Ben ze helaas vergeten op de foto te zetten. Het leuke is je kan de konijnen ook kopen. Dus bijna gingen we natuurlijk met een konijn naar huis. Want dat was ik nog vergeten te zeggen onze hamster is dood gegaan. Gewoon vredig in haar slaap (we dachten eerst dat ze gewoon sliep). Ik denk ouderdom, beestje was zeker al meer dan 2,5 jaar oud. Dat is erg oud voor een hamster. 
Maar goed weer terug naar de kinderboerderij. Stijn vond het fantastisch al de dieren. Spook rent op moment erg weg. En dat doen deze geiten niet. Dus eindelijk kon hij de dieren aaien. 
De geiten waren erg dik en hadden enorme buiken, ze zijn dus drachtig.. En ook de schapen zijn drachtig. Hier zie je ze nog hoog zwanger. 
We zijn snel nog een keer naar de kinderboerderij geweest. En ja hoor, we konden de geitjes en lammetjes bewonderen. Zo leuk!
P.S. Uiteindelijk toch nog konijntjes gekocht. Daar hoop ik nog wat over te vertellen. 

You Might Also Like

3 reacties

  1. Mooii borduurwerk en wat schattige lieve foto's van de dieren..Stijn geniet volop! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PRACHTIG .. je borduurwerk en wat 'n leuke "lente- fotootjes", groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig borduurwerk. Veel geluk met de nieuwe huisdieren. Zijn vast heel schattig.

    BeantwoordenVerwijderen