Follow Us @nina_hobbysite

maandag 10 april 2017

Broekje Stijn - Knippie januari 2014 model 5

Na lange tijd weer eens mijn naaimachine erbij gepakt. Ik ben maar eens simpel begonnen. Met een broekje te maken voor Stijn. Het was lastig om een foto te maken, want hij ging er telkens vandoor.
Stijn houdt niet zo van spijkerbroeken of ander materiaal dan tricot of joggingstof. Dit is ook wel logisch hij is erg beweeglijk (kruipen en staan). Dit is een broekje gemaakt van joggingstof. Het is model 5 uit Knippie januari 2014. Stijn heeft lange benen, maar niet zo veel buik. Dit model ging tot maat 80. Ik heb zelf de broekpijpjes verlengd. 
Ik vond dit een leuk en simpel model om te maken. Moet alleen bij het volgende broekje opletten dat ik 1 cm naad doe en geen 2 cm naad. Bij mijn eigen kleding doe ik vaak 2 cm. Maar zoals bij de zakjes is dit met dikke stof toch wel een beetje teveel. 
Dit is het model:

7 opmerkingen:

  1. Stoer en schattig tegelijk! Zal vast lekker zitten....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, wat een boefje om er steeds van door te gaan! Ik zie het voor me..., o wat kunnen ze vlug zijn.
    Maar ik snap zijn voorkeur wel hoor voor zachte en soepele stoffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super broekje is het geworden! Echt zo knap dat je dat zelf kan maken. En dat stofje, echt zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt mij zo handig als je dit zelf kan maken! De meeste broekjes zitten Eleanor ook niet zo mooi en ik kom eigenlijk altijd op leggings voor haar uit. Achja ook prima en gelukkig heb je tegenwoordig zoveel moois. Maar jouw broekje ziet er echt heel leuk uit, ben benieuwd naar de volgende!

    BeantwoordenVerwijderen