The Woodland Fairie #3 en Handwerkbeurs Zwolle

18:30

Wat is deze dame toch leuk om te borduren. Al de glitter, de vleugels worden mooier dan ik gedacht had. En het plaatje op het patroon laat echt niet al deze mooie kleuren en glitter zien.
Zo ver ben ik nu:
Vorige keer had ik hulp gevraagd over wat te doen met de kraaltjes. Dank jullie wel voor alle reacties. Heb aan de hand van jullie reacties toch besloten om de kraaltjes als laatst te borduren. Ik denk dat ze dan wel echt pas af wordt. 
Het is iedere keer een feest om aan deze te borduren. Als Mirabilia's je stijl zijn dan zou ik het echt aanraden om te borduren. 

En ik was helemaal vergeten te laten zien wat ik allemaal gekocht heb op de Handwerkbeurs Zwolle. 
Dit vind ik toch echt de leukste beurs die er is en erg gezellig. Wat mij op viel dit jaar was dat het erg druk was bij de borduurkramen en dat de quiltkramen veel rustiger waren. Een paar jaar geleden was dit duidelijk andersom. En wat ook erg prettig was is de ruime looppaden. 
Dit is wat ik allemaal gekocht heb:
Het zijn drie hele mooie handgeverfde stoffen met glitter 32 count om te borduren. Een patroon van Jardin Prive met maar 4 DMC kleurtjes erin. En 2 stoffenpakketjes. En een naaipatroon om een jongensbroekje voor Stijn te maken. Erg blij met wat ik gekocht heb, en het was super gezellig. 

You Might Also Like

14 reacties

  1. Mooi werkje! Mag ik vragen waar je die geweldige needleminder vandaan hebt??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De needleminder is een button van Aliexpress. Waar ik zelf een magneet heb achter geplakt.

      Verwijderen
  2. wat zijn Mirabilia's ?

    dit werkje wordt echt prachtig. De kraaltjes zou ik achteraf doen. stiksteekjes zou ik meenemen als er in dit borduurwerk zitten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. .. het wordt erg MOOI .. veel borduurplezier !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit borduurwerk wordt ook al zo mooi. Ik vind het altijd erg leuk je updates te zien. Ja, de beurs was erg leuk, volgend haar ga ik 2 dagen heb ik hier thuis al aangekondigd ;-) Mooie buit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie buit heb je gekocht en ik vind het patroon van Jardin Prive ook leuk, je borduurwerk wordt prachtig!! Fijn weekend! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke spulletjes! En wat wordt het borduurwerk mooi......

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sweet little chart from Jardin Prive :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het wordt mooi! Al zijn de mirabilia's niet echt mijn stijl, je kocht wel heel leuke dingen op de beurs!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, het is zo leuk om je borduurwerk te zien groeien. Wordt echt mooi. En geniet van je nieuwe spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er al heel mooi uit. Leuke aankopen. Heb dit jaar overgeslagen, maar ik vind het ook de leukste beurs. En wat wordt Stijn al een hele vent.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik durf nooit naar een beurs.. Serieus niet...Ben bang dat ik me ontzettend laat gaan haha.. En dan kom ik thuis met allerlei dingen die ik niet nodig heb maar wel wil hebben.
    Maar het ziet er goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen