Follow Us @nina_hobbysite

donderdag 23 maart 2017

Presence of Gaia #8 + Slabben en kwijldoekje

Even een kleine update tussendoor. Ik ben over de helft van pagina 2. En er is een vlinder geborduurd. Het is zo raar. Ik kon op de teltekening van deze pagina, echt geen vlinder onderscheiden. Je ziet het pas als je daar aan het borduren ben. Dit blijft echt een super leuk borduurwerk om aan te borduren. De 18 count aida bevalt ook erg om mee te werken. In dit borduurpatroon stikt het van de confetti. 
Ik ben bezig om een broekje te naaien voor Stijn. En omdat ik dan toch de naaimachine heb staan en stof over had. Vond ik het wel heel handig om slabben te naaien. Na een tijd krijg je de slabben toch gewoon niet zo goed meer schoon. 
De kleine slab is gemaakt naar het patroon van De Dromenfabriek een erg makkelijke foto-uitleg. Ik heb alleen i.p.v. klittenband gekozen voor kamsnaps. Deze slab vond ik voor onze knoeierd iets aan de kleine kant. 
De grote slab is overgenomen van een Wibra slab. 
En de cowboykwijldoekje is gemaakt naar het patroon van Pieke Wieke
Dit zijn erg leuke en makkelijke dingen om te naaien. En ze worden ook erg goed gebruikt. 

6 opmerkingen:

  1. Prachtig wordt je borduurwerk. Nu ben ik natuurlijk ook benieuwd naar het broekje voor Stijn. Leuke stof.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. onverwachts een extra borduurverrassing, leuk he
    Prachtig stof die je gaat gebruiken, is dat moeilijk ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig dat er dan ineens iets te voorschijn komt. Ik heb het zelfs bij Sunset Dolphin zo gehad, dat ik een extra ding pas zag toen hij ingelijst was.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ..erg MOOI je borduurwerk.. Nina
    en de slabbetjes zo schattig, fijn weekend gewenst :-) !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je borduur werk en slabbetjes zijn mooii..Fijn weekend! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie verrassingsvlinder! Het hele werk wordt trouwens echt zo mooi, met al die prachtige kleurtinten.
    Leuke slabben en doekje. Zo fijn als je zelf kan naaien.

    BeantwoordenVerwijderen