Follow Us @nina_hobbysite

zaterdag 4 februari 2017

Presence of Gaia #7 +Toilettasjes tic

Wat een hoop kleurtjes blauw bestaan er toch. Hier weer een update van de Presence of Gaia. Er zijn weer 2 rijen van pagina 2 bij geborduurd.
Met een needleminder, deze kan ik echt niet meer missen. Werkt echt super handig. Sinds ik deze gebruik is het veel minder zoeken naar mijn  naald. Ik was die namelijk vaak kwijt. Dan zat die bovenaan mijn borduurwerk dan onderaan. 
Dit borduurwerk borduurt erg leuk, dit komt voornamelijk omdat je geen idee heb wat er precies komt. En welke kleur je nu toch nodig zou hebben. Ik hoop dat er op deze pagina aan het eind de vlinder al komt. Maar dit weet ik niet zeker. Op het patroon valt het ook echt niet te zien. Dus dit wordt nog een verrassing, als deze verschijnt. 

Ik ben echt gek op toilettasjes. Vooral die van de Primark zijn erg leuk. Niet heel duur toch veel ruimte. Ik gebruik ze dan ook overal voor. Maar vooral voor kleine borduurwerkjes zijn ze echt super handig. Deze gebruik ik bijvoorbeeld voor mijn Rose Quaker Sampler:
Het handige aan deze toilettas is dat er voor je borduurwerk nog een doorzichtige plastic hoes zit welke je dicht ritst. Erg slecht te zien op de foto, maar boven de borduurring zit dus nog een doorzichtige plastic hoes die je dicht ritst. Zo is de kans erg klein dat je het borduurwerk tussen je rits komt. Ook is het fijn dat als je hem open ritst niet meteen alles eruit valt. Zelf gebruik ik het vakje met de rits voor de weggooi draadjes. 

Het grappig hieraan wel is dat wij toilettasjes genoeg hebben. Maar als wij een weekendje weggaan. Denk dan maar niet dat er shampoo etc. in een toilettasje gaat. Nee, zonde deze gaan allemaal in ziplock tasjes in plastic tas mee. 

Waarin bergen jullie de kleine borduurwerkjes in op?



9 opmerkingen:

  1. ... prachtige kleurtjes Nina.. en je tasje is een echte aanrader, veel borduurplezier !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een slim idee, om het zo op te bergen! Borduurwerk wordt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kleuren. Hopelijk ga je inderdaad de vlinder zien aan het einde van deze pagina, want het is altijd leuk om een beetje vooruitgang te zien i.p.v. steeds dezelfde kleuren.
    Ik heb alles in losse zakjes.. Een grote puinhoop dat kan ik je wel vertellen haha.. Alles, per werk in een zakje, in één grote schatkist

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee van opbergen! Ik heb nu een klein, rieten mandje waarin mijn borduurwerkje ziet. Klein genoeg om in de sidetable op te bergen zodat ik hem zo kan pakken en groot genoeg om al mijn benodigdheden erin op te bergen. Maar zulke tasjes is ook nog wel een idee voor mijn overige borduurwerken..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, ik zou echt tureluurs worden van dit borduurwerk. Ik vind het supermooi hoor, maar raak je nou nooit eens in de war?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je werk vordert goed, knap zo'n needle reminder, kende ik nog niet. Mijn werkjes bewaar ik in allerhande tassen, tasjes, toiletzakjes, plastic zakjes, enz....
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kleuren van je borduurwerk. Ik ben gek op blauw. En ook op de toilettasjes van de Primark lol.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. o, leuk idee van die tas. hier worden borduurwerken bewaard in doorzichtige dozen met deksel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha, wat grappig hoe jij toilettasjes gebruikt! Klinkt superhandig.

    BeantwoordenVerwijderen