Follow Us @nina_hobbysite

donderdag 23 februari 2017

HAED - Bird Song #34

Een pagina af! Hier wordt ik altijd blij van. Het is dan net een klein borduurwerkje wat ik af heb.
Dit is pagina 7 die af is:

En om een idee te geven hoe groot dit borduurwerk is, dit zijn 51,700 kruisjes. En zit ik nu in totaal op 16,46%. Nog een lange weg te gaan. Maar het blijft een leuk borduurwerk. Tenminste ik wordt er enthousiast van. 
Hier nog even een totaal overzichtje van alle 7 bladzijden:
Let niet op alle losse draadjes. Hier mee maak ik een raster. Dit vind ik fijn borduren. 

Borduren jullie ook graag met een raster? En maken jullie deze ook zelf als het niet in de stof zit?

Zoals jullie misschien is opgevallen heb ik mijn blog layout aangepast. Ik vind zelf dat mijn blog nu wat rustiger is om te lezen. Al ga ik misschien het roze wel missen. 

En vinden jullie dit fijner lezen? Of hebben jullie misschien nog tips of opmerkingen over mijn nieuwe blog layout?

En volgens mij gaat nu echt de lente eraan komen. Sneeuwklokjes, ik vind ze zo mooi!

11 opmerkingen:

  1. Als ik aan mijn head ga starten werk ik niet met een raster, daar heb ik niets mee. De lente is vandaag erg ver te zoeken. Het stormt hier enorm, het lijkt wel herfst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. k'borduur in hokjes, zo vind ik gemakkelijk terug waar ik ben

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je layout is fijn zo, ben benieuwd waar je uiteindelijk voor kiest. En ja je borduurwerkje... zo mooi wordt deze! Ik werk zelf niet met hokjes of rasters. Ik vind het onnodig en het werk dat je dan steekt in het uittellen van deze hokjes vind ik dan weer zonde tijd hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. .. het ziet er allebei PRACHTIG uit Nina, je borduurwerk en layout en ..nee ik werk niet in hokjes :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé, je blog ziet er heel goed uit, persoonlijk vind ik het beter! En je borduurwerk blijft goed vorderen, grote bewondering voor zo'n groots project!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooii wordt je borduurwerk en je blog ziet er leuk uit met de nieuwe look! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lijkt me handig die rasters, bij een borduurpakket wat ik onlangs kocht zat er al een raster geprint op de stof. Mooi borduurwerk! En je blog ziet er ook prima uit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bij de grote borduurwerken maak ik ook een raster, dat telt wat gemakkelijker.
    Mooi overzichtelijke blog zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je blog is prima leesbaar zo. Ook al had ik er eerder ook geen moeite mee.
    Wat is het mooi om je borduurwerk elke keer te zien groeien. Veel plezier met de volgende bladzij.

    BeantwoordenVerwijderen