Follow Us @nina_hobbysite

donderdag 16 februari 2017

Een geborduurd kaartje van Cross Stitcher 267

Toen ik aan het begin van 2017 het eerste blogje typte met van zou ik eigenlijk nog wel doorgaan met bloggen, kreeg ik goede tips. En één van deze tips was misschien is het leuk om af en toe een klein borduurwerkje tussendoor te borduren. Zo is het voor je volgers ook leuk om iets anders te zien dan alle grote borduurwerken.
Dit vond ik een erg goed idee. En zo heb ik eens gekeken welk borduurwerkje zou ik dan eens starten. Ik heb gekozen voor een klein kaartje wat gratis bij de Cross Stitcher 267 zat.
Zo is deze geworden:
En als je nu denkt van dit kaartje komt mij bekend voor. Dit klopt ik had al 1 kaartje gemaakt uit dit pakketje, en dit zijn ze dus beide:
Dit kaartje is erg leuk om tussen het huishouden en Stijn te borduren. Maar toch ligt mijn voorkeur echt bij grote borduurwerken. Meer uitdaging ofzo. 

Borduren jullie ook weleens aan kleine borduurprojectjes? Gaat jullie voorkeur uit naar grote of naar kleine borduurwerken?

9 opmerkingen:

  1. Hi Nina, die kaartjes heb ik ook eens geborduurd. Tegenwoordig borduur ik kleinere werken en het zijn meestal kadootjes.

    Mijn blog Orangery Stitchery bestaat niet meer. Mijn nieuwe blog is nu
    https://alicemargaux.blogspot.com

    Zonnige groeten uit New Orleans, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker, maar maar af en toe, ik borduur graag speldenkussentjes en biscornu's, meestal om cadeau te doen of om te verzamelen. Maar mijn grote voorkeur blijft breien. Hele leuke kaartjes trouwens, vroeger kocht ik ook vaak dat tijdschrift omdat ik jaren na mijn borstoperatie niet meer kon breien, maar wel borduren.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartjes geworden..borduur ook weleens tussendoor van die kleine dingen, ook ornamentjes vind ik leuk om te maken..om zelf te houden of om weg te geven als kadootjes..Fijn weekend!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn heerlijk voor tussendoor die kleintje.. Ik ga er denk ik tussenin zitten. Ik vind de HAED's geweldig, maar ik heb e nu even een pauze van. Ik borduur nu aan Wreath of All Seasons van Dimensions en ondanks dat het niet een heel klein werkje is, borduurt het toch lekker(der) weg. Zeker met een kleintje in huis..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtiige kleine borduurwerkjes. Fijne werkjes om loze minuutjes te vullen. Als je veel met de trein reist, dan zijn kleine borduurwerkjes fijn voor onderweg.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaartjes :) Ik borduur wel eens, maar niet zo vaak als ik zou willen. Tja altijd maar weer te weinig tijd ;)
    Leuk dat je blijft bloggen, liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zijn prachtige kaartjes geworden! En ja, ideaal als tussendoortje, want dat gevoel als iets klaar is blijft toch wel heel fijn. Iets wat je met die hele grote werken natuurlijk niet zo snel hebt :-)

    BeantwoordenVerwijderen