Follow Us @nina_hobbysite

zaterdag 7 januari 2017

The Woodland Fairie #2


Dank jullie wel voor alle leuke reacties en tips op mijn vorige berichtje.
Even een kleine update van de Mirabilia The Woodland Fairie waar ik mee bezig ben.
Het borduurt lekker snel en vlot, zeker vergeleken met mijn HAED.
Het is ook leuk om zo met al die glitterdraad te borduren. Ja, het is echt een aanrader om een Mirabilia te borduren. 
Ik ben nog over na aan het denken of ik de kraaltjes borduur als ik ze tegenkom. Of tot het eind toe ga bewaren. Ik ben bang dat mijn borduurgaren anders telkens achter kraaltjes blijft hangen. 

Wat zouden jullie doen, de kraaltjes aan het eind of als ik ze tegen kom?

8 opmerkingen:

  1. De kraaltjes zeker als laatste, wat je al zegt, je blijft anders steeds hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw borduurwerk ziet er al mooi uit en het borduren gaat nu fijn. Dan is het slim de kraaltjes als laatste te doen. Dan zitten ze niet in de weg tijdens het borduren.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. kraaltjes als laatste, stiksteken zelf mee borduren. Leuk he, eens een klein afwisselwerk tussen de grote

    BeantwoordenVerwijderen
  4. .. dat ziet er al erg MOOI uit Nina!.. (heb ooit zelf één werk, -'n kerstengel-, met kraaltjes geborduurd .. en heb deze tegelijk met de rest geborduurd, ik werk op 'n "raam", zoals je wel weet.. is voor mij de simpelste methode).. veel borduurplezier! http://1.bp.blogspot.com/-GjwvikYOPZw/TKCvrbtxv0I/AAAAAAAADOM/DL7bLDkWkFg/s1600/IMG_0629.jpg

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wordt mooii en wat een werk!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er leuk uit! Ik heb niet zo'n ervaring met borduren en kraaltjes. Dus van een advies kan ik je niet voorzien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn zo mooi die Mirabillia's! Wil er ooit ook nog eens een keertje eentje maken. Komt nog wel ;) Ik zou de kraaltjes ook als laatste doen denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen