Rose Quaker #4 + Needleminders + Borduuraankopen

18:30

Weer een motiefje geborduurd aan de Rose Quaker Sampler . Blijft een makkelijk borduurwerk om te pakken.
Via Supermagnete heb ik goede magneten besteld. Ze zijn erg sterk en soms is het een strijd om ze van elkaar te krijgen. Hiermee heb ik needleminders gemaakt. Erg praktisch je naald raakt een stuk minder kwijt. 
Verder heb ik voor mijn verjaardag ook mooie stofjes besteld. Allemaal Belfast Linnen 32 count. Deze stof vind ik het mooist en prettigst om mee te werken. Op de foto is het slecht te zien, maar er zitten 2 stoffen bij met glittertjes. 
Vandaag ben ik jarig. En als alles goed gaat krijg ik vandaag mijn verjaardagskado binnen. Een nieuwe elektrische moederfiets van Stella. En hopelijk duurt het nog maar even en dan kan Stijn goed zitten om mee te gaan op de fiets. Dan nog een beetje mooi weer en het komt allemaal goed. 

You Might Also Like

17 reacties

  1. Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag.
    Mooie stofjes.
    Sampler borduren vind ik altijd wel leuk.
    Ik heb er net een af.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je verjaardag. Ik vind je needleminders erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    En wat een geweldig cadeau komt er voor je aan...
    Fijn om straks met Stijn te kunnen gaan fietsen.
    Je borduurwerk is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. proficiat met je verjaardag, geniet van al je cadeautjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd!!!
    Mooie stofjes, en wat een prachtig cadeau is er op komst. Veel fietsplezier :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is ook wel eens lekker, even iets makkelijks... Maar makkelijk of niet, hij wordt prachtig.
    Ik hoop dat jij en Stijn van je mooie fiets mogen genieten.
    De stofjes zien er ook prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful little crosses on your project!
    Love that cute giraffe too :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. héél hartelijk GEFELICITEERD !.. én veel plezier met "alles" :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog van Harte Gefeliciteerd en wat is je borduurwerk mooi, vind de magneten erg leuk!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben een paar dagen te laat maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een mooie cadeau's heb je gekregen, fijn zo'n moederfiets. Zie je al helemaal genieten met je zoontje in een zomers zonnetje.
    Ik borduur ook graag op Belfast linnen, het is net fijn genoeg en niet te grof. En ik heb sinds een paar maanden ook zo'n magneetnaald en kan niet meer zonder, wat ontzettend handig. Groetjes, Nienke
    P.s. De rosequaker heb ik ook nog liggen...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beter laat dan nooit, nog van harte met je verjaardag. Heerlijk hobhyspullen voor je vrrjaardag! Veel plezier van je nieuwe fiets. Heb er zelf sinds 1,5 jaar een en ben er nog alle dagen blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhhh.... jij maakt ook mooie dingen... en nog heerlijke recepten tussendoor... Daar ga ik er vast wel wat van gebruiken...*Ü*...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog van harte gefeliciteerd, wel te laat, maar toch. Je borduurwerk wordt echt prachtig, mooie kleuren en je maakte leuke magneetjes, heel handig voor je naalden en de stofjes, daar ben je nog heel wat uren zoet mee! Nu nog je fiets en je kan starten.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie stofjes heb je besteld! Ben heel benieuwd wat voor moois je daar allemaal op zult gaan borduren..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog gefeliciteerd! Dat mooie weer komt vast goed. Dan kan je volop genieten met Stijn op de fiets. Mooie motieven heb je geborduurd! En mooie, nieuwe stofjes voor nieuwe borduurwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Beetje laat, maar beter laat als niet. Ik zag het nu pas!
    Leuk verjaardagskado.
    Voor je het weet is het weer Lente hoor!!
    Leuk al die stofjes. Mijn dochter borduurt ook veel.
    Helaas heeft ze al jaren niks meer aan haar blog gedaan. Zo jammer!
    Fijne dag.

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen