Quaker Floral Puzzle #2+ Mooi boeket

18:30

Even een kleine update. Dit is wel het moeilijkste borduurwerk waar ik mee bezig ben. Ook qua fotograferen valt het niet mee. Het is een zwart borduurwerk met hele kleine kruisjes. Hieraan kan ik alleen werken met goed licht. Vaak schijn ik met een lamp onder mijn borduurwerk.
De kleuren zijn roze, groen, geel en blauw. Maar dit is zo moeilijk om op de foto te krijgen. 

Hebben jullie nog andere tips om op zo'n hoge count een zwart borduurwerk te maken?

En dan als laatst wil ik graag nog even de mooie bos bloemen laten zien die ik voor mijn verjaardag van mijn man heb gehad. Was ik compleet vergeten. Deze bos bloemen werd elke dag mooier. Er gingen zoveel bloemen echt open. 

You Might Also Like

10 reacties

  1. Wat een mooie bos bloemen. Je borduurwerk wordt erg mooi. Mij lijkt het erg moeilijk om te borduren op zwart. Knap hoor, dat het je lukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog nooit gedaan op zwart borduren. Dus geen tips. Wordt wel mooi. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een wit papier eronder leggen wil nog weleens helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Liebe Nina,
    das wird ein wunderschöne Stickerei und die Mühe wird sich auf jeden Fall lohnen.
    Legen sie sich ein weißes oder helles Handtuch darunter, dass sollte helfen.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zowel het borduurwerk als de bloemen zijn prachtig! Op zwart borduren is inderdaad niet evident, zeker niet bij kunstlicht 's avonds. Ik had dan nog het geluk dat ik op aida werkte, en je de gaatjes dan niet moet zoeken... Het werk voor overdag houden zou mijn tip zijn, en 's avonds afwisselen met een ander. Of eens proberen of je ergens een daglichtlamp kan testen, of dat beter werkt?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit wordt mooii..een hele uitdaging op zwart borduren!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beide zijn erg mooi! Altijd leuk om zo'n mooie bos bloemen te mogen ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Niet makkelijk om op zwart te borduren, maar wel een prachtig effect!! Leuke bos bloemen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ONWIJS mooie bloemen heb jij gekregen zeg.. PRACHTIG!!!.
    Qua tips voor zwart borduren... Dat is er eigenlijk niet. Je doet al al het mogelijke. Bij daglicht.. En licht erachter schijnen. Meer tips kan ik niet bedenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, dat wordt mooi! Het contrast met het zwart is prachtig, hoewel het lastig is om op te borduren begrijp ik.
    En wat een prachtige bos bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen