Follow Us @nina_hobbysite

dinsdag 3 januari 2017

Bloggen in 2017 + Stijn

Ten eerste de beste wensen voor het nieuwe jaar!
Het afgelopen jaar was voor ons een erg bijzonder jaar. Dit was een jaar waarin wij ons zoontje mochten verwelkomen. Wel wat vroeger dan gepland maar wat doet hij het goed. 
Voor kerst is hij flink ziek geweest met het RS virus. Hij was flink benauwd en dronk en at niets en zo kwamen wij zelfs bij de spoedeisende hulp in het ziekenhuis terecht. Prompt besloot hij in het ziekenhuis dan toch maar eens wat te drinken. En zo mochten wij toen gelukkig weer naar huis. Maar hij is lang goed ziek geweest met flink hoge koorts en heel veel hoesten. Erg zielig.
Maar nu is hij weer beter. Hij vind niets leuker dan om een flinke rotzooi te maken. Vooral een la leegmaken is favoriet.

Ik merk dat ik erg Instagram heb ontdekt en dat het wel erg makkelijk is om daar even snel een foto te plaatsen. Dit vooral voor mijn borduurwerken. Het is dan ook leuk om reacties/likes te krijgen van over de hele wereld. 
Ik heb er ook wel over nagedacht om alleen nog maar mijn recepten te plaatsen op deze blog. Erg handig voor mijzelf ook als ik een lekker recept zoek. Maar zoveel recepten maak ik nou ook weer niet. Een foodblogger is ook niet mijn doel, want foto's maken van eten ben ik erg slecht in. Ik ben vaak bang dat het eten koud wordt. En dan is het even gauw een foto. 
En dan Instagram te gebruiken voor de creatieve dingen. Maar ik ben er nog niet helemaal over uit. Ik vind de reacties die ik van jullie krijg altijd zo leuk om te krijgen!
Ik merk ook dat ik door mijn grote borduurwerken de variatie op mijn blog erg klein is. 
Ook heb ik het idee dat bloggen elk jaar wat minder "in" lijkt te worden. 

Hebben jullie nog tips voor mij? Lekker doorgaan met bloggen zoals het nu goed? Of toch het gaan splitsen? 

15 opmerkingen:

  1. Uit eigen ervaring weet ik dat het splitsen van onderwerpen op verschillende blogs niet zo werkt. Maar dat geldt voor mijzelf. Ik vind het veel leuker om één plekje voor mijzelf te hebben en daar alles te publiceren. Misschien leuk om een klein werkje erbij te starten? Die HAED's zijn prachtig maar nemen ook erg veel tijd in beslag voor je daadwerkelijk iets ziet. Daarom borduur ik nu zo graag aan mijn Wreath of All Seasons. Hopelijk voelt je kleine jongen zich inmiddels weer wat beter, wat zullen jullie geschrokken zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed idee van een klein borduurwerkje erbij. Het was enorm schrikken.

      Verwijderen
  2. Allereerst De Beste Wensen voor 2017 en fijn dat Stijn weer goed is opgeknapt!! Zou gewoon lekker doorgaan met bloggen, ben ook bezig met wat grotere borduurwerken, maar maak soms kleine dingen tussen door zoals kaarten of een ornamentje of haak/breiwerk tussendoor, zo blijf je wat te melden hebben, en is het voor je volgers/lezers ook afwisselend! Succes met je beslissing, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien gewoon ook eens over andere dingen bloggen?
    Ik heb je blog net ontdekt, het zou jammer zijn mocht je nu stoppen.

    Ik wens je een creatief 2017 toe.

    Groetjes Thea♥

    Crea by Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het ook erg leuk om je blog te lezen. Veel plezier ermee in 2017.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je blog altijd zo gezellig en om zo af en toe de vorderingen van je borduurwerken te zien, vind ik juist zo leuk. Dat was ook de reden dat ik oorspronkelijk je blog ben gaan lezen. En ook al reageer ik maar zelden, ik waardeer zeker wat je doet. Dus wat mij betreft, gewoon doorgaan.
    Groetjes, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. .. de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en veel plezier met "alles" wat je nog van plan bent :-) !
    groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gewoon lekker doorgaan met bloggen. Het is juist die variatie die het leuk maakt.. En je grote werk mag ook veel in de aandacht staan... Dat is toch leuk om zo te zien groeien? En dan nog je quilt? En wat kookwerk tussendoor.... Dan kruipt tussen al die mooie stukken ook nog Stijn in het rond.... Nee, beter kan niet haha... Gewoon doorgaan, want zo heb je voor ieder wat.
    Gekke vraag...Is Instagram nou ook voor computer? Of is dat alleen een app voor mobiel en ipad?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij kan instagram niet op ee pc. Maar er zijn zoveel mooie borduurwerken te zien uit alle landen op instagram.

      Verwijderen
  8. Gelukkig is de kleine man weer beter. Ook van hieruit de beste wensen voor 2017!
    Op bloggebied zou ik zeggen: volg je gevoel. Ik vind het net wel fijn om ook vorderingen van grote werken te kunnen volgen. Net de afwisseling van de onderwerpen maakt het wel boeiend ook.
    Zelf heb ik er twee, eentje over creatief bezig zijn (en mijn glutenvrije dieet) en eentje over onze tuin. Omdat ik bij de tuin soms iets dieper wil ingaan op bepaalde dingen, heb ik ervoor gekozen om die apart op te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gewoon doorgaan hoor, ik vind het altijd erg leuk om je blog te bekijken. Gelukkig gaat het weer beter met je zoontje! Ik ga wel even kijken of ik je kan vinden op instagram trouwens, ik plaats af en toe een foto daar, maar bloggen blijft het leukste vind ik zelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat het na al die narigheid nu goed gaat met Stijn. Heerlijk dat hij nu weer kan spelen en ondeugende dingen kan doen.
    Dan wens ik jou en jouw gezin een gezond, vrolijk en creatief 2017. Ik denk dat veel mensen wat worstelen met hun keuzes voor social media. Wat wil je met social media bereiken. Showen wat je allemaal voor moois maakt of wil je allerlei dingen zoals patronen of recepten met anderen delen. Instagram is voor het eerste perfect. Een blog is fijn voor het twwede.
    Gewoon doen waar je je het prettigst bij voelt en waar je veel plezier aan beleeft.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oei, idd kan me voorstellen dat het even schrikken was. Gelukkig gaat het al wat beter met Stijn.

    doe waar je jezelf goed in/bij voelt ivm bloggen.
    Veel borduurplezier

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Allereerst wat fijn dat je kleine mannetje weer is opgeknapt. We hadden hier deze kerstvakantie een kleindochter met oorontsteking te logeren en ik wist weer meteen hoe naar het was, als een van de kinderen goed ziek was. Zelf heb ik niets met instagram, dus ik zou het echt jammer vinden als je stopt met bloggen. Zelf lees ik toch het liefst blogs, kijk wel op Facebook, maar dat is allemaal "vluchtig" nieuws. Ik zie mijn blog ook vooral als een erg leuk naslagwerk voor mezelf, maar het maakt het wel leuker als je ook reacties krijgt, zeg ik eerlijk. Blog gewoon lekker door zou ik zeggen en met onderwerpen die jij leuk vindt! Tot slot een creatief 2017 toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wist niet dat je ook op IG zat. Ik ben je gelijk maar gaan volgen. Ik gebruik het ook allebei, vooral omdat ik het heerlijk vind om het verhaal achter mijn handwerk te vertellen. Daar is IG niet zo geschikt voor.

    BeantwoordenVerwijderen