Follow Us @nina_hobbysite

woensdag 7 december 2016

Happymail + The Woodland Fairie #1 + Mirabilia's

Ik heb weer ontzettend leuke mail gehad. Want ik heb de Mirabilia Lilly of The Woods een pakket gekocht.
En wat zitten er veel kraaltjes bij. Ik heb helemaal zin om er mee te beginnen. Maar ik ga eerst The Woodland Fairie af borduren. 

Ik ben hier al wel aan begonnen. Het borduurt erg leuk en vlot.

Omdat het borduren zo leuk is, heb ik nog wat meer Mirabilia's tweedehands gekocht. 
Dit zijn tot nu toe alle Mirabilia's die ik heb gekocht. 
Er zit ook nog een Passione Ricamo bij. Deze heb ik nog nooit geborduurd en hier ben ik ook erg nieuwsgierig naar. 

Hebben jullie wel eens een Passione Ricamo of een Mirabilia geborduurd?

11 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit, maar ik heb er geen ervaring mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geen ervaring mee, maar krijg er zin in als ik je gekochte borduurwerken zie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik borduur eigenlijk nooit. Maar wat ik bij jou voorbij zie komen, is echt heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zien er prachtig uit! Een Mirabilia borduren staat ook nog op mijn wishlist.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zien er Prachtig uit, maar heb hier geen ervaring mee! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog nooit geborduurd met die kraaltjes. Zien er schitterend uit. Veel plezier ermee, wordt vast heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, dat zijn zeker veel kraaltjes! Ik heb nog niet geborduurd met kraaltjes en ben benieuwd naar je vorderingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent weer flink aan het borduren!! Wat veel kraaltjes zeg, dit deed ik nog nooit met kraaltjes borduren, heel benieuwd naar dit pakket! En je hebt een aardig voorraadje ingedaan, groot gelijk!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij bent voorlopig wel ff bezig... Hihi.. Mooie werkjes. Heel veel plezier ermee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als het goed is moet ik er ook nog ergens twee hebben. Eigenlijk zou het wel leuk zijn om die een keer te maken. Heb ze denk ik al 10 of 15 jaar in huis...Denk ik.. Weet nie zeker...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn prachtig! Maar niet voor mij weggelegd, het lijkt me te moeilijk... had er ooit een gekocht, maar weer verkocht via 2dehands. Benieuwd om je vorderingen te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen