Follow Us @nina_hobbysite

zaterdag 12 november 2016

Rose Quaker #3 + Recept Fruittaart

Weer een motiefje geborduurd van de Rose Quaker Sampler. Dit is een borduurwerkje wat ik zelfs in de auto kan doen. En onder het tv kijken. Bij de meeste motieven wordt er maar met 1 kleur geborduurd.
Het ziet er behoorlijk gekreukt uit, maar dit komt goed na een keertje strijken.

Ook heb ik een hele lekkere fruittaart gemaakt. Al vond ik het zelf meer een cake. En de ingrediënten waren dingen die ik gewoon in huis had. Ook altijd wel zo prettig. Dit had ik allemaal nodig voor de fruittaart.
En toen zag de fruittaart er zo uit voordat hij de oven in ging. Ik had de neiging om de aardbeien in het cakebeslag te drukken, maar toch netjes niet gedaan. 
En uiteindelijk komt er dan een super lekkere fruittaart uit de oven. Het hele huis rook er lekker naar. Ik was stiekem vergeten in alle drukte hoe leuk ik bakken vond. Maar hoop weer wat meer te bakken en dan ook weer recepten te delen. 
En zo ziet de cake er dan uiteindelijk uit. Was alleen vergeten om er nog poedersuiker op te doen. 
Mochten jullie deze fruittaart ook willen proberen, HIER is het recept. Het komt van Carolines blog. Dit is een favoriete foodblog van mij. De recepten lukken eigenlijk altijd van haar. 

8 opmerkingen:

  1. Erg mooi, je borduurwerk... En de taart ziet er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. .. je borduurwerk wordt PRACHTIG en de taart ziet er super lekker uit ! groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmmm, dat ziet er lekker uit!
    Mooi borduurwerk! Veel plezier met de volgende steekjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je borduurwerk wordt mooi en de taart ziet er heerlijk uit!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mmmmm Wat ziet die taart er geweldig uit zeg. Die wil ik ook wel eens maken.
    En je borduurwerk wordt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen