Rose Quaker #2 + T Rex + Apres Ski

18:30

Wat is dit toch een leuk borduurwerk om te borduren. Elk motief is een soort klein borduurwerkje wat af is.
Ook zijn wij naar Naturalis naar de T rex geweest. Tyrannosaurus Rex is opgegraven in Montana in de Verenigde Staten. Deze koningin van de dino's is 12 meter lang, en ruim 6000 kilo aan botten, klauwen en tanden. Erg indrukwekkend om te zien hoe groot deze was. Stiekem heb ik totaal niets met dino's. Deze tentoonstelling is te zien tot 5 juni 2017. Wij konden gratis naar binnen met onze bankgiroloterij pas. 
Ik heb ook nog een boek uitgelezen. Wat wel een aanrader is. Het leest lekker makkelijk en vlot weg. Daar hou ik wel van. 
Het boek is van Suzanne Vermeer. De titel is Aprés  ski. Het is ook al een lekker winters boek. 

Wij zijn uit eten geweest in de Fussia in Amstelveen. En daar stond een mooi aquarium met wel een hele rare vis. Is deze nu mooi of lelijk?

You Might Also Like

13 reacties

  1. T-rex staat hier ook nog op het programma...ben benieuwd...mooi borduurwerk, ik hou wel van die kleuren. Goed weekend nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Heb even gegoogled maar deze is minder rond en dik of niet?

      Verwijderen
  3. Fijne boeken van Suzanne Vermeer. Wat heerlijk dat je zo geniet van de borduurtjes. Lieve groeten uit New Orleans.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, heerlijk die boeken van Suzanne Vermeer, die lees je in 1 ruk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. .. MOOI je nieuwe borduurwerk.. veel borduurplezier !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig je nieuwe borduurwerk, ik lees ook graag boeken van Suzanne Vermeer!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig patroon is dat, ik heb hem ook nog liggen. Maak je hem in de originele kleuren? Leuk dat je naar T'rex bent geweest, was vast een hele belevenis. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, maak in originele kleuren. Vinde de kleuren zo mooi.

      Verwijderen
  8. Mooi borduurwerk, heel wel iets speciaals. Eens iets anders, leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig borduurwerk weer. Fijn weekend verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi dit soort borduurwerken. Super..
    Ziet er wel enorm uit zeg die Trix.
    Volgens mij is dat een kogelvis. In ontspannen toestand. Want volgens mij zijn ze zo kogelrond als ze zich opwinden.

    BeantwoordenVerwijderen