Presence of Gaia #4 + Stoofpeertjes (slowcooker)

18:30

Het is zo leuk om deze te borduren. Wat een kleurtjes! Soms heb ik het idee dat ik een verkeerde kleur pak, maar uiteindelijk komen alle kleurtjes toch weer bij elkaar. Ondertussen heb ik 3/4 van pagina 1 af.

Ik heb via Airmiles een slowcooker gekocht. Zo leuk om nieuwe recepten uit te proberen. Het is natuurlijk ook echt stoofpotjes tijd. Maar het eerste wat ik geprobeerd heb zijn stoofpeertjes. Ik lust ze eigenlijk niet... Maar mijn man vindt ze erg lekker. Hier zitten ze net in de slowcooker. 
Ik heb DIT recept gebruikt. Alleen had ik gekozen voor 200 ml water en 200 ml wijn. Uiteindelijk was het nog iets teveel alcohol. Als ze uit de slowcooker zijn zien ze er zo uit:
Hebben jullie nog tips voor leuke recepten in de slowcooker?

You Might Also Like

10 reacties

  1. Wat een mooie kleuren in het borduurwerk. Je bent al een eind op weg.
    Helaas kan ik je niet helpen aan recepten, want ik gebruik geen slowcooker. Er zijn vast anderen die je verder kunnen helpen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je borduurwerk wordt super mooi !.. en de stoofpeertjes zien er heerlijk uit Nina.. ( op het www kun je heel wat vinden denk ik ;-) )..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je borduurwerk wordt met de update mooier ;) Ik heb nog nooit met de Slowcooker gekookt dus helaas,de stoofpeertjes zien er wel erg lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Misschien vind je stoofpeertjes wel lekker als je ze niet met wijn maakt, ik maak ze altijd met kaneel en bruine suiker wat ik toevoeg als de peertjes koken, dan laag zetten en laten pruttelen, misschien wat minder rood maar wel erg lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent weer met hele mooie borduurwerkjes bezig, als ik je foto's zie, krijg ik weer zin, maar heb momenteel geen tijd ervoor helaas.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat wordt dat al mooi!
    En die stoofpeertjes, heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lijkt me toch erg lekker hoor, wijn in de stoofperen. Ik heb het nog nooit gemaakt moet ik zeggen.
    Ik zou het wel eens willen proberen.. Dat smaakt zoooo lekker bij de snijbonen.
    Je borduurwerk ziet er prachtig uit.. Heeele mooie kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat een hoop kleuren al. Geen ervaring met een Slowcooker. Pas ook atoofpeertjes gemaakt en gelijk wat ingevroren. Gebruik geen wijn maar bessensap.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mmmm ziet er lekker uit, nog niet geprobeerd

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een boel mooie kleuren!
    Ik maak ze graag gewoon in de pan.. meestal zo'n 2 keer per week ene flinke pan.. heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen