Follow Us @nina_hobbysite

woensdag 28 september 2016

One Lovely Blog Award

Van met Naald en Draad ontving ik (een tijdje geleden) de nominatie van
Erg leuk om deze te ontvangen! Christine Westerhof heeft een mooie blog. Ze maakt erg mooie dingen. De topper die ze dan toch gemaakt heeft is echt de blauwe Southbay omslagdoek. En het kleurrijkst is de gekleurde ibizajurk. Ze schrijft erg leuk en deelt ook patronen op haar blog zoals de kerstklokjes. 

De regels van One Lovely Blog Award
- Bedank de persoon, die je genomineerd heeft en plaats een link naar haar blog. 
- Deel de regels voor deze award.
- Deel 7 feitjes over jezelf.
- Nomineer max. 15 bloggers voor deze award en laat hen weten dat ze genomineerd zijn. 

Dus hier komen de 7 feitjes:
 - Met borduren maak ik zover mijn draad op dat ik soms met moeite kan afhechten. Telkens denk ik dan nog even dat rijtje afmaken. Dit zorgt er wel voor dat ik weinig afval heb:).
- Dat ik nog zoveel lekkere recepten heb liggen om uit te proberen. En er totaal niet aan toe kom.
- Dat mijn eerste kennismaking met handwerken op school was. En dat ik zeker geen uitblinker was. De opdracht was om een etuitje te haken. Alleen ik minderde zo erg dat het meer weg had van een koffiezak. Daarna gingen de opdrachten gelukkig beter. 
- Op mijn zolder staan heel veel boeken. Maar dat ik zo druk met handwerken ben, dat ik weinig boeken lees. 
- Ik ben gek op creatieve dingen die mensen gemaakt hebben. Maar ik snap weinig van moderne kunst  met name beelden. 
- Elke hobby met draad en naald moet ik geprobeerd hebben. Breien kan ik nog steeds alleen maar rechts en averechts. En ooit hoop ik fantastisch te kunnen Fair Isle breien. 
- Als ik alles wil borduren wat ik leuk vind dat ik echt onwijs oud moet worden. Er is zoveel leuks om te borduren. O, ja mijn guilty pleasure is toch echt wel FLOSSTUBE. 

Een aantal bloggers vind ik echt leuk om te benoemen. Ik hoop dat ze nog niet genomineerd zijn. Maar dit zijn blogs die ik erg graag lees. Klik op de blog als je het leuk vindt om een kijkje te nemen.


Voel je vooral niet verplicht om deze award te doen. Ik vind het vooral leuk om te laten zien welke blogjes ik graag lees en bekijk. En mijn excuses voor de bloggers die ik vergeten ben te noemen, als je deze award wil doen graag. Ik ben nu al benieuwd naar jullie feitjes. 

10 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je me genominerrd hebt! Hij stopt wel bij mij. Heb het in het verleden al eens gedaan. Maar nogmaals, ik vind het wel heel leuk. Die appelcake ga ik beslist eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk dat je mij genomineerd hebt :) vind het wel een eer! Ik ga er van het weekend mee aan de slag! Dit is altijd weer een leuke manier om nieuwe blogs te leren kennen! Fijn weekend! Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk en bedankt dat je mij genomineerd hebt..heb een poging gewaagd: dus kom een kijkje nemen zou ik zeggen!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo Nina, super bedankt voor de nominatie, fijn om te lezen dat je graag naar m'n "updates" komt kijken :-) , groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om wat meer over jou te weten! En zo herkenbaar: alle ideeen die je hebt, maar waarvoor de tijd ontbreekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke waardering heb je gekregen! En het is altijd weer grappig om dingen van mensen te lezen die je niet verwacht...
    Bedankt dat je mij ook hebt genomineerd. Maar vind je het niet erg als ik er geen vervolg aan geef? Het is de 3e keer al en ik heb besloten om m'n blog toch maar award free te maken. Het geeft best wel verplichtingen en dat past gewoon niet zo bij me...
    Fijn weekend!
    Groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen probleem hoor. Goed teken dat je 3x de award heb gehad☺ En het is zeker geen verplichting.

      Verwijderen
  7. Heel erg bedankt voor je nominatie!
    Ik kom ook graag een kijkje nemen op je blog.
    Hoewel ik de laatste tijd niet zo veel meer zelf post wegens tijdsgebrek.
    Grtjs,
    Tania

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je mijn blog ook genoemd hebt! Ik heb het nu erg druk met werk maar zal eens kijken of ik het doorgeef....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke award! Ik had hem al eens gekregen, dus ik combineer jouw nominatie erbij in. Dankjewel! Binnenkort zal ik het online zetten..

    BeantwoordenVerwijderen