Kralen borduurwerk #2 + Mooie Rozen + Tapas

18:30

Van de week mijn kralen borduurwerk er weer eens bijgepakt. En weer bijna 1000 kraaltjes bij geborduurd. Wat zijn de kraaltjes mini. En het is wel veel meer werk dan gewoon borduren. Dit komt omdat je horizontaal werkt en daardoor met 66 kleurtjes soms 20 verschillende kleuren kraaltjes achter elkaar nodig heb. Maar erg leuk om te doen!
Zo ver ben ik nu:
Eerst had ik het idee dat er niets zichtbaar werd. Maar nu zie je toch wel duidelijk een bloempot staan en rozen. Dit komt waarschijnlijk omdat ik er veel te dichtbij naar keek. 

We hebben nog lekker buiten een soort tapas gegeten. We hadden ook nog warme gehaktballetjes en kipspiesjes maar deze heb ik niet op de foto gezet. Is altijd erg gezellig om dit thuis te eten. Stiekem vindt ik dit ook meer snoepen dan echt eten. 



Ook kreeg ik deze week weer een hele mooie bos rozen van mijn man. Echt een super kleurtje. 

You Might Also Like

9 reacties

  1. Erg apart dat werkje met die kraaltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een mooi borduurwerk! Lijkt me inderdaad lastig met de mini kraaltjes :O En heerlijk, tapas!
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi je kralenwerk! Het lijkt me een enorm gepriegel en geduldwerk. Je Tapas is echt eten voor deze warme dagen. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend, maar ik zou het niet goed meer kunnen zien helaas. Ik heb ook van die prachtige roosjes, wit met een roze rood randje, geniet er zo van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat wordt dat mooi met al die kralen! Hm, die tapas ziet er heerlijk uit. En een mooie bos rozen.
    Ik heb je genomineerd voor One Lovely Blog Award. Het is geen verplichting, dus voel je vrij. Kijk voor de regels op http://met-naald-en-draad.blogspot.nl/2016/09/one-lovely-blog-award.html.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een bijzonder mooi borduurwerk met kraaltjes..., daar moet je dus echt veel geduld voor hebben!
    En je bent alweer verwend met een prachtige bos bloemen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wel heel speciaal met de kraaltjes.
    oh zo lief dat je bloemen hebt gekregen van je man. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je ziet duidelijk de bloemen verschijnen hoor, maar inderdaad als je er zelf lang aan werkt zie je het soms niet meer. Tapas eten is altijd gezellig, zeker met die warme zomeravonden. Hele mooie rozen!

    BeantwoordenVerwijderen