Follow Us @nina_hobbysite

zondag 18 september 2016

Happy mail + Boekrecensie: Het meisje in de trein + Tomaten

Hele leuk post ontvangen, gekocht via facebook. Een Mirabilia; The Woodland Fairy.
Zo leuk ik hoop het ook echt snel te starten. Met kraaltjes en Kreinik. 

Ook ben ik er nog aan toe gekomen om een boek te lezen. Het meisje in de trein van Paula Hawkins. En wat is er dan beter een boek lezen met lekkere chocola. 
Ik ga hier geen lange recensie overschrijven. Want ondanks dat het VN Thriller van 2015 is. Vond ik het eigenlijk helemaal geen goed boek. Langdradig, en niet echt spannend maar meer heel psychologisch. Ik ben dus ook benieuwd of jullie dit boek ook gelezen hebben? En of jullie wel over dit boek erg enthousiast zijn? 

In de tuin groeien erg mooie tomaten en ze doen het dit jaar erg goed. Ze smaken ook erg lekker. 

9 opmerkingen:

  1. Het is zo persoonlijk hoe iemand een boek ervaart...
    Ik krijg soms boeken aangeraden, en dan vind ik er niet veel aan. Maar soms gaat het ook andersom.
    Lekker zo'n tomatenplant in je tuin. Mij lukte het niet vorig jaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi borduurwerkje! Ik ben de boeken van Game of thrones aan het lezen en als je de serie al hebt gezien (zoals ik) leest het ook lastig weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely happy mail, look forward to seeing your start on it. Love the tomatoes, look almost ready to eat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ..wat een PRACHTIG patroontje.. veel borduurplezier :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi werk heb je gekocht. Ik ben benieuwd.
    Ik ken het boek niet. Als een boek mij niet bevalt, lees ik het niet eens altijd uit.
    Geniet van je tomaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nog nie gelezen, maar wil ik wel al een tijdje lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat gaat weer een heel mooi project worden. Fijne dag. Nog mooi weer voor de tomaatjes vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een fijn nieuw borduurwerk heb je gekocht. Dat wordt weer genieten!
    Het meisje in de trein heb ik ook gelezen. Ik vond het eerlijk gezegd wel goed! Nou heb ik het (vorig jaar) wel in een rázend tempo uitgelezen (soms heb ik dat met boeken...) en dan krijgt het de kans niet om langdradig te worden. Veel psychologie inderdaad, maar dat vond ik niet erg. Ik vond de plot soms wel wat gecompliceerd, maar alles bij elkaar kreeg het van mij wel een voldoende. Smaken verschillen, toch? (Maar over jouw tomaatjes zijn we het vast roerend eens!)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi borduurpakket, hier ga je vast heel veel plezier aan beleven!

    BeantwoordenVerwijderen