Follow Us @nina_hobbysite

zondag 7 augustus 2016

Pluktuin en Stijn

Het is een tijdje geleden maar hier ben ik weer. Heel even heb ik niet geblogd, vanwege dat ik het gevoel kreeg dat ik moest bloggen. En dat is niet de bedoeling het moet wel een leuke hobby blijven. Dus vandaar dat er even geen nieuwe berichten op mijn blog kwamen. Ik durf ook nog even niet te beloven dat er elke week weer een blogje komt. Ik wil toch iets meer op mijn gevoel bloggen. En omdat ik op het moment niet zo creatief bezig ben, valt er ook veel minder te schrijven.

Maar toch wil ik graag vertellen over de pluktuin, waar we een tijdje geleden heen zijn geweest. Erg leuke ervaring om je eigen boeketje te mogen plukken.
Dit is het boeketje geworden. Deze moest nog even iets bijtrekken, want wat was het warm die dag. 
Er waren veel bloemen, al was het wel iets kleiner dan wij verwachten. En een hele kas vol met mooie zonnebloemen, zowel gele als rode. 
Bij de pluktuin kon je ook gezellig wat drinken. Maar Stijn vond vooral de vlinder erg boeiend. 
Ja, hij wordt echt al weer groot. Het gaat iets beter met de reflux en wat kan hij lachen. Zo leuk om te zien. Hij brabbelt ook al wat, echt erg gezellig. 
Ook hadden wij erg mooie hortensia's in de tuin. Deze heb ik naar binnen gehaald:
Ze stonden zo leuk binnen op de tafel. Echt super mooie kleuren. De lichtroze heb ik stiekem bij de buren weg geknipt (de buurman vond het gelukkig oké).

10 opmerkingen:

  1. Prachtig boeketje heb je geplukt! En die hortensia's zijn ook heel erg mooi. Fijn dat het goed gaat met Stijn. Geniet van elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie bloemetjes! Lekker kleurig. Geniet van je kleine ventje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je weer terug bent op jouw blog. Goed idee om het niet te moeten, maar het te doen als je er zin in hebt.
    Mooi boeket heb je geplukt. Bij de pluktuin ben je een beetje afhankelijk van wat er net in bloei is.
    Stijn is een heerlijk kindje om te zien. Hij gaat de wereld ontdekken, zoals die mooie vlinder. Geniet lekker van jouw mannetje.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor! Geniet van je kleine ukkepuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. PRACHTIGE fotootjes.. zó schattig die van "Stijn en de vlinder", die kan zo op de site van "de Vlinderstichting" :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi mannetje. Niks mis mee hoor, om te bloggen als je het leuk vindt. Zo doe ik het ook en zo hou je het het langste vol.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's. Ik vind die hommel en de zonnebloem super. De kleine groeit goed zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk idee, een pluktuin, prachtig boeketje bracht je mee! En Stijn is al aardig gegroeid, een hele kerel geworden!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige foto's en wat wordt je mannetje al weer groot, ik blog ook wanneer ik zin heb of iets te melden heb..het moet ook geen verplichting worden anders is het plezier er gauw vanaf!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk om een foto van kleine Stijn te zien! Voel je je al iets zekerder-vertrouwder om foto's van hem te plaatsen? Altijd leuk zo'n pluktuin, je hebt er een mooie bos bloemen van weg!

    BeantwoordenVerwijderen