Follow Us @nina_hobbysite

zondag 14 augustus 2016

Engels servies + kip Betty #1

Ik heb erg mooie kopjes en schotels gekregen. Mooie pastelkleurtjes en lekker kitsch. Dit zijn er bijv. een paar zo leuk:

Ook ben ik van de week aan het haken geweest. Het wordt Betty de kip van Christel Krukkert. Af is ze nog lang niet. Maar het is al wel een beetje zichtbaar dat het een kip wordt. 
De poten, tas en vleugels ontbreken nog. Ja, het wordt een extravagante kip. 

Ook hebben we toen het lekker weer was buiten lekker gebarbecued. En daar had ik een blauw drankje bijgekocht. Het was lang geleden dat ik alcohol op had. Het ziet er vooral leuk uit, maar of het nou zo lekker smaakt daar ben ik nog niet helemaal over uit. 

Ook kwam ik een mooie quote tegen op mijn Pickwick zakje. Eentje om te onthouden:

9 opmerkingen:

  1. Super leuk dat servies. Die kip staat ook nog op mijn lijstje. Fijne zondag nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schattige kopjes Nina, écht "vintage".. en je kip ziet er al PRACHTIG uit, veel haakplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kopjes en een schattige kip, maar ook de tekst op het theezakje vind ik super

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig dat servies en je kip wordt erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kopjes. De kip is al duidelijk te herkennen. Als ze helemaal af is met haar hoge hakken en tas, dan is ze een kip die lekker de aandacht trekt.
    Goede quote op het theezakje.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, die uitspraak ben ik het èrg mee eens! Al is het wel eens moeilijk om het op die manier te blijven zien.
    Wat heb je mooie kopjes! Vooral ook omdat ze aan de binnenkant ook bloemetjes hebben ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die uitspraak is zeker waar.. En ik vind je kop en schoteltjes héél erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kopjes. En die kip... Het is al goed zichtbaar dat het een kip wordt.
    Mooie spreuk/quote. Ik geef 'm groot gelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi servies kreeg en die kip komt vast goed, je ziet het nu al dat het een kip wordt!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen