Follow Us @nina_hobbysite

zondag 17 juli 2016

Rose Quaker #1 + Rrrollend Foodtruck Festival

Zoals ik al verteld had in mijn vorige blog, ben ik gestart met twee nieuwe borduurwerken. De andere waar ik dus mee ben gestart is de Rose Quaker van Stickideen van der Wiehenburg. Ik borduur dit op een Zweigart Cashel Linnen 11,2 draads. Zo gaat dit borduurwerk worden:
En uiteindelijk heb ik 3 motiefjes af. Het borduurt echt super leuk!

We zijn zaterdag 9 juli naar Rrrollend Foodtruck Festival geweest. Echt super lekker en gezellig. Dit hebben we bijvoorbeeld gegeten:
Dit was een proefpakketje bij een Surinaamse foodtruck. Op D E Z E site kan je zien waar ze allemaal komen. Want ze gaan heel het land door. In Amstelveen waren er ongeveer 25 foodtrucks. Het is ook gewoon leuk om nieuwe dingen uit te proberen. Ik heb ook Frozen Yoghurt geprobeerd, maar als ik dan heel eerlijk ben heb ik toch 10x liever een MacFlurry. Maar de burgers, poffertjes en kokosmakrons zijn allemaal super lekker. 

15 opmerkingen:

  1. Veel borduurplezier met je nieuwe projecten, Alice Margaux

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke nieuwe start.
    Het ziet er een heel mooi werk uit, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eine wunderschöner Start. Ich liebe den Rose Quäker und habe das Muster vor vielen Jahren auch gestickt.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke start! Ik ga binnenkort ook met een nieuwe beginnen. Ik wacht nog op de stof.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. SUPER Nina, ben benieuwd naar je updates, veel borduurplezier met je nieuwe project :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, dat ziet er prachtig uit! Veel plezier met borduren. En foodtrucks... ik heb er van gehoord, maar nog nooit een gezien. Lijkt me leuk om zo'n festival te bezoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er heel mooi uit. Vast een feestje om te borduren. Nog nooit van gehoord een food truck, maar lijkt me wel erg leuk om eens naar toe te gaan. Zelf probeer ik momenteel veel recepten van Keukenliefde.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great start on a beautiful design, the quaker looks superb!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi borduurwerk ben je gestart en al een heel stukje af, de foodtrucks lijken me leuk, ze komen volgend weekend hier te staan.
    Grtjes, rita;

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig werk ben je aan het maken en wat is de ink cirkels patroon prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Altijd leuk die food truck festivals, laatst was er hier ook eentje en konden we voor het eerst een kijkje nemen. Lekker he al die gerechten. Mooi borduurwerkje ben je gestart!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtstuk zal dat worden. Echt heel mooi.
    Zit je niet een beetje erg vol? Als je al die foodtrucks afgaat?? Niet gelijk tijd voor een dieetje?? hahah

    BeantwoordenVerwijderen