Follow Us @nina_hobbysite

vrijdag 10 juni 2016

The Loyal Union Sampler - B8 Coffee Mill + Stijn

En er is weer een leuk blokje bijgekomen. Mijn creatieve tijd is erg beperkt. Dit betekent dat ik met zo'n blokje langer dan een week bezig ben. Maar ja, er komt geen naaimachine bij kijken. En het blijft gewoon erg leuk om te doen. Dit keer was het de beurt aan blok B8 Coffee Mill.
Met een beetje veel fantasie is er inderdaad een koffiemolen in te ontdekken. 
Even natuurlijk een totaal beeld showen, al wordt dit steeds lastiger. 
En nog een paar, de bovenste rij zit al vast en daardoor is het lastig fotograferen. Af en toe maak ik al vast een blokje vast. 

Met Stijn gaat het echt super goed. Fysiotherapeut is klaar. Hij groeit echt super goed. Niet alleen in lengte maar ook in gewicht. 
De eerste vaccinaties heeft hij gehad bij het consultatiebureau. Ze vond hem erg dapper, huilde echt amper. Pas na een paar dagen kreeg hij echt last, met een beetje verhoging. Erg zielig gezicht, bleef huilen en onwijs hangerig.' s Avonds toch maar besloten om een kinder-paracetamol van 60 mg te geven. En dat werkte gelukkig. Want hij was zo moe van al het huilen. 

10 opmerkingen:

  1. Het wordt mooi. Fijn dat het goed gaat met je zoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, dat wordt mooi. Leuk om al die blokjes te zien. Lijkt me een heel werk om dat te maken. Fijn dat het goed gaat met Stijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat wordt dit mooii en fijn dat het zo goed gaat met Stijn, al kan ik me voorstellen dat het nu een beetje zoeken is naar hobbytijd..naast alle andere dingen!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi om te zien die sampler en fijn dat het goed gaat met Stijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je maakt echt prachtige blokjes en helemaal met de hand...
    Het hoeft ook niet snel te gaan toch?
    Fijn hoor zo'n zoet kind!

    BeantwoordenVerwijderen