Follow Us @nina_hobbysite

vrijdag 17 juni 2016

HAED - Bird Song #32

Weer heerlijk aan het borduren geweest. En wat is het toch fijn dat het zo lekker lang licht is. Stiekem  vindt ik het ook wel fijn dat het niet meer zo heel erg warm is.
Ondertussen is de bloem nu compleet:
Het lijkt alsof er niets is bij geborduurd maar dit zijn toch wel weer 1600 kruisjes. 
Het begint nu in zijn totaal ook al echt wat te worden:
Toch knap dat ik toch altijd van die fijne scheve foto's krijg. Maar zo'n groot borduurwerk op de foto zetten valt ook niet meer. 

En nog even een klein update van Stijn. Ik plaats bewust weinig foto's van Stijn op mijn blog, omdat ik bang ben voor misbruik. 
Maar dit was echt te komisch. Mijn man had veelte grote sloffen om zijn voeten gedaan. En iedere keer als hij zijn voet bewoog zat hij zo enorm verbaasd te kijken. Echt te grappig. 

12 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een mooie update! Grappig gezicht hoor die sloffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastisch mooi, Nina, je borduurwerk! Prachtig, dat kleine manneke met die grote sloffen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie sloffen en je vorderd goed met je werk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie update weer en een leuke foto van je zoontje!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie update weer! En wat leuk die grote sloffen, mooie bos haar heeft hij!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi borduurwerk, het neemt veel tijd, maar het word een pracht werkstuk.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gers, die te grote sloffen.. Erg leuk. En je borduurwerk begint zeker goed vorm te krijgen nu.. Prachtwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat betreft de scheve foto's kunnen we elkaar de hand schudden. :)
    Het ziet er heel mooi uit. En wat een lieve sloffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die Blume ist wunderschön.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, het wordt steeds mooier!
    Hahaha, leuke sloffen; vooral zijn verbaasde gezicht zal leuk zijn om naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. zoooooo mooi....ik zit met open mond te kijken!wat een werk!!...en je kleintje....awwww te schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig je borduurwerk en Stijn doet niet onder voor de gelaarsde kat! Gelijk heb je met de foto's. Mijn kleindochter hou ik ook alleen voor mezelf met foto's.

    BeantwoordenVerwijderen