Flower Power

18:30

Even een bekentenis ik ben gek op bloemen. En graag wil ik jullie de boeketjes en bloemen van de afgelopen tijd showen. Dus hier komt een heleboel flowerspam. Dit was echt een hele mooie bos met verschillende soorten en kleuren pioenrozen.
Deze bos heb ik van mijn man gekregen zoveel mooie kleurtjes en echt een mega grote bos.
Nog meer pioenrozen:
En dan nog mooie rozen in de tuin. Ik hou er echt van.
Deze stond hier in de buurt, zo ontzettend mooie kleur roze. 
En dan natuurlijk nog de passiebloem. De bloem had zoveel knopjes. En ze gaan allemaal een voor een open.
Ik hoop dat jullie de flowerspam niet erg vinden. Maar ik kan zo genieten van bloemen. Dat ik het toch erg leuk vond om ze jullie eens te showen. 

You Might Also Like

8 reacties

  1. Wow !! You got so many beautiful flowers in your garden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's en de Pioenrozen ruiken ook zo lekker :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's..I love bloemen!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Da's echt niet erg. Wat een prachtige foto's. Ik vind het altijd heerlijk om de schoonheid van verschillende bloemen te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. moet wel heel erg lekker ruiken in de kamer, prachtige bloemen

    BeantwoordenVerwijderen