Diamond Painting #3

18:30

Met het warme weer is het lekker om iets simpels en niet te warm te doen. Dus ben ik bezig geweest met diamond painting. De steentjes zijn erg klein maar toch gaat het eigenlijk vrij vlug.
Veel paars, roze en blauw maar nog geen patroon te ontdekken. Volgens mij is het blauw/paarse bovenin de start van de vlinder. 

Tijdens het wandelen kwam mijn man kleine eendjes tegen erg schattig. Ik heb ze tijdens het wandelen met Stijn ook al een paar keer gezien. Maar had nog geen foto's gemaakt. 
Ook zitten er in de buurt jonge zwanen. Hier durf ik alleen niet zo dichtbij te komen voor een foto.
Ik hoop van de week te starten met een nieuw borduurwerk. Erg veel zin in. De materialen en de stof zijn al in huis. 

You Might Also Like

8 reacties

  1. .. wat 'n schattige fotootjes .. ben benieuwd naar je nieuwe project :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. .. wat 'n schattige fotootjes .. ben benieuwd naar je nieuwe project :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief! Heel benieuwd naar je nieuwe borduurwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lijkt me heel leuk om te doen dat diamond painting!! mooi hoor!! En wat fijn die foto´s van de eendjes, heerlijk die natuur!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wauw. Wat een mooie kleuren. Ik ben benieuwd hoe het er uit gaat zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd leuk om bij jonge eendjes te gaan kijken. Meerkoetjes zijn ook altijd zo schattig! Ik ben erg benieuwd naar je nieuwe borduurwerk. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen