Patchwork #15 Hexagonquilt La Passion

20:11

Even een kleine update. Van de week lekker bezig geweest met de hexagonnen. Dit is iets wat makkelijk kan tussen de flessen voeding door, en je kan de hexagonnen ook vastnaaien als je op de bank zit. Ideaal dus..
Ik ben begonnen met de donkerblauwe rand, er gaat altijd veel meer tijd in zitten dan ik denk.
Maar zover ben ik ondertussen:
Met Stijn gaat het helemaal goed. Hij begint al duidelijker rond te kijken. En soms komt er ook af en toe een mooi en voorzichtig lachje tevoorschijn. Alleen langer dan 3 uur slapen is nog wat ingewikkeld voor hem. Met dit warme weer is hij wel wat huilerig en hangerig, maar ja ik geef hem geen ongelijk het is hier ook gewoon 26 graden binnen. We hebben een huis dat goed in de zon staat, en grote ramen. 

You Might Also Like

13 reacties

  1. Wordt prachtig... Ergens zou ik het ook wel eens willen proberen... Aan de andere kant.... Wéér wat op de stapel. Dus dat doe ik maar niet... Ik geniet wel van jouw werk haha..
    Zet 'm op... Je hebt nog een behoorlijke weg te gaan..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een werk mooi... is de donkerblauwe rand het laatste wat je moet doen?
    Ow wat klinkt dat heerlijk.. geniet lekker van je mannetje.
    Van het weekend wordt het weer minder, alles opzetten kan de warmte het huis uit. succes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het wordt wel supermooi! En die warmte...morgen wordt het als het goed is een heel stuk koeler. Vinden wij hier niet erg...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke blog heb je, ik ga je meteen volgen :) Fijn dat het zo goed gaat met Stijn :) groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij wordt mooi! Uit ervaring weet ik dat het nog een hele klus is om weer rond te zijn met de hexagonnen. Wie heeft er geen last van hier in Nederland. Altijd wordt het helaas weer benauwd. We kunnen weer even bijkomen dit weekend. Fijn weekend en geniet van je mannetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat het zo goed gaat met Stijn. Ja, die nachten kunnen je soms wel opbreken, maar het gaat een keertje over!
    Altijd weer leuk die hexagonnen. Ik heb ze ook juist weer uit de lade gehaald. 't Is een heerlijk tussendoor werkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat het goed gaat met jullie zoontje en je hexagonnen zijn mooii!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi al die hexagonnetjes! Ik vind dat zo'n mooi patroon! Het is inderdaad heel veel werk, maar wat zul je trots zijn als hij af is.

    BeantwoordenVerwijderen