HAED - Bird Song #31

18:30

Toch weer aan het borduren want ik was erg nieuwsgierig wat ik nu precies aan het borduren was.
En jawel een bloemetje. Er zijn weer zo'n 1600 kruisjes bij geborduurd. Maar op zo'n groot borduurwerk is dat maar erg weinig.
Het is zo leuk om te borduren, vooral als er nu van alles verschijnt. En met Kreinik borduren vind ik niet zo erg. Het is een kwestie van kleine draadjes, maar dat glitter maakt een hoop goed. In deze bloem is ook weer veel glitter te zien. 
Zo zit ik ondertussen op de helft van pagina 7. 

En met Stijn gaat het super goed. Hij lacht nu af en toe en steeds bewuster. Ook kijkt hij veel meer de wereld rond. En soms kijkt hij je ook heel verbaasd aan. Erg leuk om te zien hoe snel hij groeit. Hij weegt nu 4380 gram. Zijn kleding past nu ook veel beter. We hoeven niet zoveel meer van zijn kleding om te slaan. Doorslapen of meer dan 3 uur slapen dat snapt hij nog lang niet altijd. En gek genoeg vindt hij douchen fijner dan in het badje. Met de kinderwagen buiten rijden vindt hij super, valt bijna standaard in slaap. 

You Might Also Like

12 reacties

  1. Mooie update hoor! Ik zie zelf vaak pas op de foto hoe mooi het wordt. Fijn dat het goed gaat met Stijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat wordt het toch een schitterend borduurwerk, Nina! En wat een goede berichten over Stijn. Fijn hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat wordt een mooie bloem! Wat fijn dat het zo goed gaat met Stijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een fijn borduurwerk, een heel verrassend werkje.
    Je zoontje gaat ook goed, genieten dus.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Das wird eine so schöne Stickerei. Die Blume ist so zart und fein.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ich mag dieses Projekt sehr gerne und du hast guten Fortschritt gemacht.
    Schön zu lesen, dass Stijn sich so wohl fühlt und wächst und gedeiht.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig. Ik bewonder je geduld. Fijn dat het zo goed met Stijn gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker genieten van je kereltje hoor..., ze zijn zo snel groot. Ik ben een fan van je borduurwerk! Zo mooi en teer...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn dat het zo goed gaat met Stijn! Je borduurwerk wordt toch wel zo mooi..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. je borduur update is weer mooi..en fijn dat het zo goed gaat met Stijn! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat wordt je borduurwerk mooi. Leuk dat je weer een stuk opgeschoten bent.. Ik zou zeggen... Veel gaan wandelen met Stijn... Blijkbaar slaapt ie dan het best.

    BeantwoordenVerwijderen