Follow Us @nina_hobbysite

maandag 18 april 2016

Kralen borduurwerk + Postcrossing

Dank jullie wel voor alle leuke reacties!

Er lag nog een pakketje op mij te wachten toen ik thuis kwam van Aliexpress. Dit is een chinees borduurwerk wat compleet uit allemaal kraaltjes bestaat. Wel liefst 66 verschillende soorten kraaltjes. Het is echt super leuk om te doen, en toch weer anders dan borduren. Maar wel veel meer werk dan ik had gedacht.
Het canvas wat je nu ziet is ongeveer een zesde gedeelte van het complete borduurwerk. 
Ik ben straks erg benieuwd of je door de vele kraaltjes wel echt het patroon ziet ontstaan. Als je er dicht op zit, heb je geen idee wat je aan het maken bent. 

Ook heb ik via postcrossing leuke kaarten ontvangen. 

En Stijn die is dol op met de kinderwagen buiten lopen. Dus gelukkig wordt het mooier weer. Het meest vervelende vindt hij nog steeds om s'nachts te slapen. Dit heeft denk ik te maken omdat hij heel veel bij mij op schoot wil zitten en donkerte niet echt super vindt. Ook houdt hij van veel herrie (zoals muziek en film). 

15 opmerkingen:

  1. wat een LEUK tafereeltje .. veel "borduur"-plezier !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi patroon, weer eens iets anders met die kraaltjes. Gezellig samen met je zoontje naar buiten, het wordt de komende dagen heerlijk wandelweer. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Hoe borduur je dit? Met halve kruissteek ofzo?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Borduur je de kraaltjes erop of zit er een speciale lijmlaag op het doek? Ziet er wel leuk uit! Heerlijk zo samen met je mannetje wandelen..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een soort borduren met garen. Geen lijmlaag.

      Verwijderen
  5. Prachtig zeg..en je gaat nu een heerlijke tijd tegemoet..lekker buiten zijn met je zoontje!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk priegelwerkje denk ik.
    Niks fijner dan met mooi weer wandelen met de kinderwagen.
    geniet er van, het gaat zo vlug voorbij deze tijd vond ik altijd
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat mooi! Heel benieuwd hoe dat gaat worden. Heb zelf altijd genoten van met de kinderwagen lopen en nu weer met kleindochter erin. En dat slapen, of eigenlijk niet willen slapen, heel herkenbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er prachtig uit, maar het lijkt inderdaad wel een heel karwei. Geniet van het wandelen met Stijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ziet er prachtig uit, maar wat een gepriegel lijkt me dat. Ben benieuwd naar je volgende update ervan.
    Heerlijk toch om met je zoon te wandelen geniet er lekker van de tijd gaat al zo snel voorbij. Voor je het weet loopt ie al op zijn eigen benen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk werkje, met al die kralen. Ben heel benieuwd hoe het gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kralenborduren ken ik niet.
    Naai je dan kralen vast? Hoe doe je dat dan?

    BeantwoordenVerwijderen