Follow Us @nina_hobbysite

dinsdag 1 maart 2016

Aap Jip (gehaakte dierenvriendjes van Christel Krukkert)

Dank jullie wel voor alle leuke reacties op mijn vorige blog.
Zoals ik in de vorige blog al vertelde, heb ik sinds lange tijd weer eens een beestje gehaakt. Dit was toch weer erg leuk om te doen. Even een gepriegel met de kleine teentjes en vingers. Maar hier is dan toch aap Jip:
Hij houdt de banaan erg stevig vast. Maar toch kijkt hij best wel droevig. De aap is trouwens niet groot, dit is gewoon een klein beetje gras waar hij in de jungle staat. 
En natuurlijk heeft hij ook een staart gekregen. Er zit trouwens pijpenrage in zodat deze buigbaar is.

Ook nog even een kleine update van de zwangerschap. Sinds ik rustig thuis zit en heel weinig doe. Is mijn bloeddruk voor het eerst gedaald. Dus dit betekent dat ik nog steeds rustig aan moet doen. De muur is ondertussen mintgroen pastel geverfd in de babykamer. Dus dit begint ook op te schieten. En zaterdag hebben we een zwangerschapsshoot gedaan. Erg spannend hoe de foto's zijn geworden. Deze krijgen wij vrijdag of zaterdag. Misschien dat ik hier ook nog wel even een buikfoto show. Ondertussen ben ik nu 32,5 week zwanger. 

13 opmerkingen:

  1. Leuk hoor je aap! Ben benieuwd naar je foto's. Fijn dat het helpt om rustig aan te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit een schatje geworden en fijn dat je bloeddruk dalende is..wat rust niet al kan doen...sterkte verder!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig aapje! Doe maar rustig aan. Je kindje is nu het allerbelangrijkste!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is leuk! En wat fijn dat het nu beter gaat met je bloeddruk... Gewoon een beetje rustig aan doen hoor!

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een dotje! Echt schattig geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een scheetje is die aap. ERG leuk.... Als je hem nou te somber vind maak je er toch gewoon een mondje op?
    Gewoon verder gaan met rustig aan doen he... Je eigen druk maken daar heb je nog tijd genoeg voor als de kleine er is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is erg leuk! Ik hoop dat je fotoshoot leuk geworden is.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk aapje is het geworden! Fijn om te lezen dat het nu wat beter met je gaat. Mintgroen lijkt mij erg mooi voor een baby kamertje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is die super leuk geworden. In ons eerste babykamertje hadden we ook veel mintgroen! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen