Follow Us @nina_hobbysite

zaterdag 13 februari 2016

The Loyal Union Sampler - B7 Christmas Star

Zou toch nog ondanks alles iets kunnen doen deze week.
Een lastig maar leuk blokje om te maken van de LUS
Langzaam begin ik toch aardig wat blokken bij elkaar te verzamelen. Helaas, is foto's maken niet zo makkelijk meer. Op een krukje staan, wordt nu een beetje eng door de duizeligheid. En soms staat mijn buik dan weer op de foto. En het is nu niet bepaald elke dag droog of een beetje licht. Maar goed de foto's zijn hopelijk redelijk gelukt. 
En nog een foto omdat het er niet allemaal in één keer op past:

Nog even een klein update van mijn zwangerschap. Ben nu 30 weken zwanger. Helaas, is het allemaal minder leuk dan ik dacht. Behalve de bekende zwangerschapskwaaltjes, begint mijn buik nu ook een beetje in de weg te zitten (de vloer is zo ver weg, teennagels lakken lukt ook niet echt). En ik heb een erg hoge bloeddruk, dus verplicht rustig aan doen. Daar ben ik dus echt heel slecht in. Maar met de baby gaat alles goed, en daar doen we het voor. Alle babykleertjes en spulletjes moeten nog steeds gewassen worden. Maar ja, wanneer is de beste tijd om er mee te beginnen? Ik heb niet zoveel zin om het twee keer te moeten doen. En trouwens ik wist niet dat zo'n klein mensje, zoveel spulletjes nodig heeft. 
Ik laat hier maar kleine updates zien of soms een week totaal niets. 
Ik ga nu weer even verder met borduren, dit vind ik op moment het relaxed. En hopelijk krijg ik nu eindelijk de pagina af. 

10 opmerkingen:

  1. Luister toch maar goed naar je lichaam hoor.. en die bloeddruk is echt belangrijk!
    Prachtige blokjes Nina, de kleuren harmoniëren zo goed...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, dat wordt mooi! En wat het rustig aan doen betreft, zolang je borduurt, doe je het best rustig aan (of niet?). Succes met het laatste stuk van je zwangerschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige blokjes en heel veel sterkte met de laatste stuk van je zwangerschap!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geworden hoor! En goed naar je lichaam luisteren is erg belangrijk. Niets is zo ontspannends als borduren. Sterkte met de laatste loodjes van je zwangerschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je blokken zien er erg MOOI uit .. veel borduurplezier en heel veel sterkte met de laatste loodjes :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kleuren hebben die blokken.. En dalijk als de kleine er is.. Dan zal je je buik en al het ongemak er omheen zo weer vergeten zijn.. Nog even volhouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie blokken gemaakt. Sterkte voor het laatste stukje van de zwangerschap, je krijgt heel veel terug en dan zijn die ongemakjes verleden tijd
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig nieuw blokje. Wat gaat het snel, alweer 31 weken zwanger. Het is met recht de laatste loodjes, zo te lezen. Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Doe je rustg aan. voetjes omhoog, en borduren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie blokken. De kleurenzijn ook mooi!
    Doe maar rustig aan. Ik kan me voorstellen dat het lastig is, maar het is voor een hoger doel toch?

    BeantwoordenVerwijderen