HAED - Bird Song #29

19:30

Flink mijn best gedaan om rustig op de bank te zitten de afgelopen dagen. En daardoor ook wat geborduurd. Ik heb pagina 6 af, erg opschieten doe ik niet. Maar de volledige breedte van dit borduurwerk is zichtbaar:
Zoals jullie de afgelopen weken gewend zijn een super scheve foto. Op een kruk vind ik gewoon een beetje eng op moment. En dan komt er nog bij dat soms niet volgens plan mijn buik op de foto komt te staan. 

Hier is nog even een close up foto van pagina 5 en 6:
Alle pagina's bij elkaar, zijn er 44.100 steekjes geborduurd. Dit klinkt misschien al veel maar er komen er nog heel veel meer bij. 

Deze week ga ik is verder met haken. Ben weer begonnen met een beestje te haken.

You Might Also Like

19 reacties

  1. Wauw, dat gaat goed. Het ziet er nu al prachtig uit. Ik ben benieuwd welk beestje je op je haakpen hebt staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er echt heel mooi uit al.!!
    Op het gemakje, hij komt vanzelf af

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yeah, de eerste rij is klaar! Het wordt erg mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit wordt zo Prachtig...Fijn weekend!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schöner Fortschritt.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie zachte kleurtjes heeft dit borduurwerk toch! Erg mooi wordt het al.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het wordt al erg mooi, het is zo fijntjes! Het is me niet opgevallen dat de vorige foto's scheef waren hoor. Blijf maar stevig met twee benen op de grond. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 't Vogeltje wordt steeds mooier! En alle mensen, wat een hoeveelheid steekjes heb je al geborduurd. Je bent wel een echte volhoudster hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend. Benieuwd naar je nieuwe haakproject.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het wordt echt alsmaar mooier, maar als ik zo lees heb je nog veel steekjes voor de boeg vooraleer dit af zal zijn.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het wordt echt alsmaar mooier, maar als ik zo lees heb je nog veel steekjes voor de boeg vooraleer dit af zal zijn.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie piet .... Ziet er prachtig uit.. Ben benieuwd naar je haakdiertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo prachtig...ben verliefd op die kleuren! ik heb ook nog heel wat pakketten liggen,...ooit ooit ooit....fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig borduurwerk... Daar gaan mijn vingers ook weer van jeuken! Veel plezier met het haken. Ik ben benieuwd wat het gaat worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie haed en waf schiet hij al op :)
    Hoe groot is hij totaal ?
    Veel succes met je zwangerschap !
    Laatste loodjes zijn altijd het ergst hopenlijk geniet je volop van deze mooie en speciale tijd
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen