Follow Us @nina_hobbysite

vrijdag 15 januari 2016

Patchwork #14 Hexagonquilt La Passion

Ten eerste dank jullie wel voor alle felicitaties!
Van de week bezig geweest met de hexagonnen. Een lekker werkje voor nu, verstand op nul. Lekker Netflix aan en dan de hexagonnetjes aan elkaar naaien.
Ik heb toch nog de lichtblauwe rij afgekregen:
Het middelste stuk, heb ik wat hexagonnen uitgehaald, anders werd dit rondje een beetje onhanteerbaar. Nu kan ik hem weer dubbel vouwen.

Voor de rest ben ik heel veel in het huis aan het opruimen en weg gooien. 

13 opmerkingen:

  1. het ziet er al PRACHTIG uit.. fijn weekend :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet die er geweldig uit! Super mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend erg mooi kleurtjes gebruik je..ja Netflix is leuk he?..kijk ik ook regelmatig naar!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi geheel wordt het al! Ik wens je nog een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je schiet al lekker op! Zijn de blauwe hexagonnetjes een klein tipje van de sluier voor de nieuwe baby? Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe mooi is hij geworden, je quilt, echt prachtig, de kleuren passen perfect bij elkaar!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij wordt mooi! De mijne moet nog steeds gedubbeld worden. Moet eerst een andere top nog doorquilten. Fijn weekend verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij wordt heel mooi! Heerlijk zo lekker naaien met Netflix erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig!!!
    Ik ben ook weg van de kleuren :D
    Je hebt me op een idee gebracht, om ooit ook eens te maken...
    Ik ga je volgen.

    Groetjes van Marianne
    http://kleurighandwerk.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig!!!
    Ik ben ook weg van de kleuren :D
    Je hebt me op een idee gebracht, om ooit ook eens te maken...
    Ik ga je volgen.

    Groetjes van Marianne
    http://kleurighandwerk.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen