HAED - Bird Song #28 + 3d Echo + Amaryllissen

19:30

Weer verder geborduurd aan de Bird Song. Er kwamen een hoop frambozen/bramen tevoorschijn. Dit zorgde voor een hoop confetti steken.
Bij de volgende update, heb ik denk pagina 6 af.
Het borduurwerk is trouwens gewoon recht. Maar ik durf niet zo lang meer op een kruk te staan. Dus dan krijg je een hele scheve foto. 

Vorige week zaterdag hebben wij een 3d echo laten maken. Echt erg leuk om te zien en te doen.
Dat boven zijn hoofd is de placenta. Hij ligt lekker met z'n hoofd zacht tegen de placenta. Hij was weer zoals bij elke echo erg beweeglijk. Was enorm aan het bewegen. En probeerde telkens zijn duim in zijn mond te doen. Het gapen was ook erg leuk om op de echo te zien. Ik voel hem nu ook wel bijna dagelijks bewegen. Dit blijft een hele bijzondere ervaring. En je merkt pas echt dat je buik groeit, als je het midden van de autoraam niet meer ijsvrij kan schoon krabben. Maar ja, ben ook al weer 27 weken zwanger. Ik merk dat mijn werk ook steeds zwaarder wordt, te weinig energie. Maar ja, nog even volhouden. 

Mijn Amaryllis kwam toch nog uit. Ik had de hoop opgegeven, ik heb hem al lang voor kerst gekocht. Maar het was het wachten waard, 3 hele mooie bloemen. 
Voor de rest hoop ik dat het weer wat warmer wordt. Vind die gladheid maar erg eng. Ben ook bang om te vallen. Al gun ik natuurlijk de fanatieke schaatsers nog een paar nachtjes flinke vorst. 

You Might Also Like

12 reacties

  1. Mooi borduurwerk.
    Nog even, de laatste lootjes wegen het zwaarst
    Fijne Zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto van jullie kindje. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je HEAD wordt erg mooi!
    Fijn zo'n echo, die dingen worden altijd maar beter.
    Toen ik zwanger was, was het nog enkel 2D.
    Geniet nog van je zwangerschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige foto van jullie kindje! Gelukkig is de kou weer wat minder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet maar van je zwangerschap! en je hebt groot gelijk, doe maar voorzichtig nu er zoiets moois in je groeit.Je Haed wordt schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie foto's! Allemaal, stuk voor stuk. Je borduurwerk is prachtig! En wat leuk dat je een foto van de 3d-echo met ons deelt. Heel bijzonder! Geniet van je amaryllis, zo mooi in bloei.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je update van je borduurwerk is weer mooi en wat een mooie echo foto van jullie kindje....prachtige foto van de amaryllis!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een 3d echo ... de techniek kan tegenwoordig ook alles!
    Maar wel heel erg leuk...
    En doe maar rustig aan, zo'n kindje vraagt een hoop energie van je om te kunnen groeien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie echo! Geniet er lekker van. En je borduurwerkje wordt met iedere update mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel stuk opgeschoten alweer! Die echo ziet er prachtig uit, in 3D, weer iets nieuws voor me.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi zeg, die echo. En je haed wordt ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik mocht het 5x meemaken een baby in mijn buik. Iedere keer weer heel bijzonder. Geniet er van. Prachtig je borduurwerk. Wij gaan dit weekend genieten van onze kleindochter met wie we een weekendje weggaan met haar papa en mama. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen