Follow Us @nina_hobbysite

vrijdag 29 januari 2016

Diamond Painting #1

Voor mijn verjaardag heb ik ook nog een pakketje van mijn man van Aliexpress ontvangen. Het kwam per post in 2 weken tijd binnen. Het is diamond painting.
Echt super leuk om te doen. Het zijn hele kleine steentjes die je dan plakt op het vel. Het vel kleeft al uit zichzelf. Dus je haalt iedere keer iets van het witte papier eraf en dan plak je een steentje erop. Aan de hand van een legende, net zoals bij borduren. 
Deze ongeveer gaat het worden:
Tenminste hij lijkt hier erg op. Deze is van Heaven and Earth, maar kan de advertentie niet meer vinden op Aliexpress. Het is inderdaad weer een vlinder. Ik heb echt iets met bloemen, vlinders en vogels. 
Dit is de totale doek, en bovenin zit dus een heel klein plaatje met wat het gaat worden:
Ik vind het absoluut een aanrader om te doen. 

Mijn weerstand is wel echt laag. Weer buikgriep beetje jammer. Hoop dat het snel over is. 

14 opmerkingen:

  1. Ik ben er ook al een poosje mee bezig... Die vrouw met die paraplu waar ik mee bezig ben. Met die herfstkleuren... Maar ben er eigenlijk even mee gestopt.. Ik heb geen eethoektafel of bureau en nu zit ik op de bank, voorover gebogen over de salontafel.. Da's echt tien keer niks.... Misschien dat ik het morgen weer op ga pakken en in de loop der tijd eens naar een bureau ga kijken... Dit is echt hartstikke leuk en even ongecompliceerd om te doen. Ben benieuwd hoe hij gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie het inderdaad op je blog. Janauri 2015. Diamond painting doe ik op een kussen en dan een dienblad en dan gewoon lekker relax op de bank.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely piece!! I thought of buying diamond painting for my daughter but wasn't sure about it. Thanks for the review!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er mooi uit..beterschap toegewenst!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb juist al je berichten gelezen... wat een leuke hobby´s heb je, en wat een mooie head... ook je recepten zijn top.. kortom ik ga je volgen...

    Proficiat met het kleine wonder en geniet van jullie zwangerschap...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om te zien wat diamand nu eigenlijk in houdt. Zie het regelmatig op ali express maar nooit durven bestellen omdat ik niet wist wat het pressies was. Ben benieuwd naar het eind resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer iets nieuws geleerd, dit heb ik nog nergens gezien, ken het niet. Maar het ziet er leuk uit om te doen. We duimen dat je snel weer beter bent.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk. Ken het niet. Mooie kleuren. Beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er leuk uit! Mooi patroon heb je uitgekozen. Ik wens je nog veel beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ken deze versie ervan niet. lijkt me inderdaad erg leuk om te doen. flink werk zal het ook wel zijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen