Follow Us @nina_hobbysite

donderdag 10 december 2015

The Loyal Union Sampler - B6 Charlie Stokey's Star

En er is weer een blokje af. Lastig foto's maken als het de hele dag zo donker is. De kerstboom staat ook weer in huis. Toch wel erg gezellig.
Dit is blokje B6 Charlie Stokey's Star:
Echt snel gaat het niet, maak af en toe een blokje. Maar het blijft erg leuk. Dit zijn alle blokjes bij elkaar:
Er komt ook steeds meer rand tussen. 

Ondertussen hebben we de 20 weken echo gehad. Dit vond ik wel erg spannend. Gelukkig was de baby, tot nu toe wat ze konden zien, gezond. Dus dit was echt wel een hoogtepunt deze week. 
Het overgeven wordt ook iets minder. En omdat ik nu minder werk, lijk ik weer iets terug te krijgen van mijn oude energie. Dit is dus erg prettig. En soms heb ik het idee dat ik de baby voel. 

Ik ga weer verder aan mijn HAED borduren. Op dit moment vind ik dat het relaxed en het leukst. 

6 opmerkingen:

  1. een MOOIE update Nina.. de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar :-) .. Fijne feestdagen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je blokken zijn prachtig. Fijn, dat je je wat beter voelt en de baby gezond is. Geniet van het borduren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn om te lezen dat alles goed is met je baby. Een hele spannende tijd lijkt me dat. Gezellig he met al die lichtjes van de kerstversiering! Wij waren dit jaar erg vroeg maar vind het altijd zo gezellig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige blokken geworden en goed nieuws dat alles goed is met jullie baby! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi blok heb je gemaakt, en heel fijn dat alles goed gaat met jou en de baby!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi blokje en wat fijn dat alles goed gaat!

    BeantwoordenVerwijderen