HAED - Bird Song #27

18:00

Dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn afgemaakte deken!

Met de kerstdagen toch weer geborduurd aan de HAED, ondertussen lekker radio top 2000 aan. Er zijn 2 rijen bij geborduurd, toch ruim 1200 kruisjes. En nu ben ik al over de helft van de bladzijde:

Er zijn ook weer meerdere bramen/frambozen zichtbaar:

We hebben de kerstdagen gevierd in Emmen, in een hotel. Erg gezellig om zo met de kerstdagen uit eten te gaan. Eerste kerstdag zijn we uit eten geweest in Restaurant de Kamer. Dit restaurant vinden wij echt een aanrader. Hier hadden we al vaker gegeten. Helaas, ben ik vergeten om alle lekkere gerechtjes op de foto te zetten. 
Ik begin trouwens nu wel echt een zichtbaar zwanger buikje te krijgen. Mag denk ik ook wel bij bijna 24 weken. De kleine man schopt er ook al aardig op los. Erg leuk en grappig gevoel. 

Ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling. 
Ik ga zelf weer even verder met de hexagonnetjes. 

You Might Also Like

13 reacties

  1. Prachtige update weer en ik vond jouw deken ook zo mooi!! Ik wens jou een fijne jaarwisseling toe en een gelukkig, gezond en creatief 2016 toe..en dat er een gezond kindje bij jullie geboren mag worden!!! lieve groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige update, en dat 2016 jullie jaar mag worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vanuit Zweden wensen wij, jullie een heel gelukkig Nieuwjaar en een heel gelukkig en gezond 2016

    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie update weer! Ik wens je een gezond en creatief 2016 toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi borduurwerk, Gelukkig en Gezond 2016 gewenst.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig borduurwerk is dit toch. In tegenstelling tot mijn borduurwerken heeft deze zulke mooie, lichte tinten. Ik wens je veel geluk, liefde en gezondheid toe voor 2016!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Even bijlezen hier zie ik. Prachtig is je deken geworden. En met je borduurwerk ga je ook goed. De beste wensen voor het nieuwe jaar en voor jullie een bijzonder nieuw jaar met de geboorte van jullie kleine.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie update wederom volgens mij wordt dit een hele mooie als hij helemaal af geborduurd is. Ik wens jou een een fijn en gezond 2016 toe en dat je zwangerschap goed zal blijven gaan en je tot de laatste dag kan genieten van je zwangerschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi wordt hij! Een gelukkig nieuwjaar voorjullie gezinnetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such great progress on your piece.
    Have a happy New Year!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, hij wordt zo mooi! Veel geluk en creativiteit voor dit jaar gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat wordt die mooi, die haed... En ben héél benieuwd weer naar je hexagonnetjes.

    BeantwoordenVerwijderen